Toon posts:

Speed Touch 330 - USB-lampje knippert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een USB Speed Touch 330 modem voor een ADSL lite verbinding. Nu zit daar een USB-lampje en een ADSL-lampje op... voordat de snelheid omhoog ging vorige week knipperde dat USB-lampje heel licht en onregelmatig, nu de snelhied omhoog is gegaan knippert het lampje nog veel erger dan eerst.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik ken verder niemand met dezelfde modem om te vergelijken.

Thnx!!!

Verwijderd

Het zelf ook zo'n speedtouch en bij mij knippert die ook heel snel maar heb geen idee waarom zal wel goed zijn volgens mij

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:34:
Ik heb een USB Speed Touch 330 modem voor een ADSL lite verbinding. Nu zit daar een USB-lampje en een ADSL-lampje op... voordat de snelheid omhoog ging vorige week knipperde dat USB-lampje heel licht en onregelmatig, nu de snelhied omhoog is gegaan knippert het lampje nog veel erger dan eerst.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik ken verder niemand met dezelfde modem om te vergelijken.

Thnx!!!
Je bedoelt het lichtje aan de linkerkant??
Ik heb namelijk ook een speed Touch 330 modem. Dit lichtje knippert ook bij mij. Je kunt het gewoon negeren. Hoe meer bandbreedte je gebruikt des te langer zal het lichtje uit zijn. Gebruik je je volledige bandbreedte dan blijft het lichtje uit..

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja dit dacht ik al, maar toch ff zeker weten omdat er USB bij dat lampje staat dus lijkt het een statuslampje voor de USB connectie... heeft dus nix te maken met het mobo wat niet genoeg stroom kan leveren...

Thnx!