Mijn pc word aardig warm (bij wie Niet
) zodat ik het besluit heb genomen om een extra fan er in hangen. Maar ik heb een probleem er is nog maar een plek net onder de voeding (het is een mini Tower) daar zit al een rooster en kant en klare gaten. Om het duidelijker te maken als je naar de achterkant van de pc kijk zie je bovenaan de fan voor de power en net er onder tot het midden de plek voor de extra fan.
Mijn probleem is dit ik een heleboel forums en faqs heb gelezen hoe je de airflow moet regelen maar de ene zegt naar binnen en de andere zegt naar buiten wat moet ik doen?
Verder zit er nog een cpu fan in die in rechte lijn zit met het midden( waar de extra fan plaats zit) vooraan de kast zit allen langs de randen roosters waar ook geen plek is voor een fan.
Trouwens het is een micromaxx pc die je een tijdje geleden bij de ah kon kopen.
Mijn probleem is dit ik een heleboel forums en faqs heb gelezen hoe je de airflow moet regelen maar de ene zegt naar binnen en de andere zegt naar buiten wat moet ik doen?
Verder zit er nog een cpu fan in die in rechte lijn zit met het midden( waar de extra fan plaats zit) vooraan de kast zit allen langs de randen roosters waar ook geen plek is voor een fan.
Trouwens het is een micromaxx pc die je een tijdje geleden bij de ah kon kopen.