[NLNET ISDN] Mail stuk ?

Pagina: 1
Acties:

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 15:11
Sinds enkele dagen kan ik niet meer poppen/smtp-en. Ik bel met ISDN in via een 3Com ISDN router op een NLNet account. Ik kan niet poppen van GMX.de en een ander emailadres, wat tot voro kort nog prima werkte.

Ik heb niets veranderd aan de router.

MailWasher error
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21926/full.jpg

Het ligt ook niet aan MailWasher, mijn emalclient (The Bat) geeft gelijksoortige errors.

Wie oh wie :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Arfman
Is er misschien dan een probleem bij NLnet ? Ik kan de helpdesk niet bellen (account van mijn werk) maar ik zie ook niks op hun site .. :/

Al 4 dagen mijn mail niet kunnen checken ... :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 18:30

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Kan je die servers wel pingen??

• Arfman
Jup, pingen gaat prima. Het lijkt wel of die poorten op de een of andere manier dichtzitten, ik begin er steeds meer aan te twijfelen of het wel een NLnet probleem is, ik denk dat mijn PC wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.

Heb al een week geen mail meer kunnen checken, en ik kreeg like 25 spam mails per dag (tegen 1 serieuze) ... :X

EDIT:

|:( |:( |:(

OK, je mag me schoppen. Ik ben een ubernoob :X

Ik klikte Norton Antivirus aan en zag dat die een dikke vette error gaf bij het statusscherm. Realtime protection en email scanning stonden uit en waren met geen mogelijkheid aan te krijgen. Aangezien email protection fungeert als een soort mailproxy kan ik me voorstellen dat de mail het niet meer deed.

Gescand met http://housecall.antivirus.com en vond inderdaad 1 virus (weet zo niet meer welke). Ben nu de rest van m'n schijven aan het scannen, maar ik denk dat ik de oorzaak dus te pakken heb.

Kan dit topic misschien naar een plek waar niet iedereen het kan zien ? :X :P

[ Voor 50% gewijzigd door Arfman op 27-01-2004 00:22 ]