Ik maak gebruik van een vpn verbinding met een ander netwerk. Het is nu mogelijk om via deze verbinding met 1 pc tegelijk verbinding te maken met dat netwerk. Kan deze verbinding gedeeld worden met de rest van de pc`s ?( het liefst zonder daar een aparte server voor te gaan gebruiken).
verbinding nu. <vpn> -->kabelmodem --> router --> pc`s
vpn instellingen: Pap - PPtP vpn.
Ik zou dus graag de enkele vpn verbinding willen delen met alle gebruikers in het netwerk via de router. (of eventueel via een server)
IK gebruik trouwens een sweex router. Kan ik in deze router ook een verbinding via vpn laten maken ? Ik zie wel instellingen in het routermenu voor pptp maar dit lijkt me meer bedoeld om verbinding via een adsl modem te maken dan om verbinding te maken met een vpn server via een kabelmodem.
verbinding nu. <vpn> -->kabelmodem --> router --> pc`s
vpn instellingen: Pap - PPtP vpn.
Ik zou dus graag de enkele vpn verbinding willen delen met alle gebruikers in het netwerk via de router. (of eventueel via een server)
IK gebruik trouwens een sweex router. Kan ik in deze router ook een verbinding via vpn laten maken ? Ik zie wel instellingen in het routermenu voor pptp maar dit lijkt me meer bedoeld om verbinding via een adsl modem te maken dan om verbinding te maken met een vpn server via een kabelmodem.
[ Voor 30% gewijzigd door Chiel op 21-01-2004 21:22 ]