Orange MMS - verzenden ok - ophalen lukt me niet

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70186

Topicstarter
Sinds ik mijn abonnement Free 40 bij Orange heb kon ik met mijn Samsung E700 prima MMS versturen én ophalen.

Sinds ongeveer twee weken is mijn oude nummer overgezet op mijn Orange abonnement. Sindsdien kan ik alleen nog maar MMS versturen, maar het ophalen van een aan mij verstuurde MMS lukt niet meer.

Ik heb meerdere malen de correcte instellingen door Orange laten toesturen én mijn overgezette nummer is ook geactiveerd voor MMS bij de klantenservice. Ook contact gehad met de helpdesk, kwam er eigenlijk op neer dat alles wel goed stond maar het gewoon "druk" was. :?

- Ook het even uit en aan zetten van m'n toestel heeft geen succes.
- Er zijn geen blokkeringen naar mijn nummer.
- Ik ontvang wel het bericht dat er een MMS voor mij klaar staat op de server, maar bij het ophalen krijg ik Netwerkfout op m'n schermpie (conclusie: mijn nummer kan wel MMS ontvangen, dus is geactiveerd maar het gaat fout bij het ophalen).
- Op aanraden van Orange een MMS naar m'n eigen nummer gestuurd. Die kan ik echter wel ophalen! Maar dan ook alleen die!
- Ontvangen MMS'jes maakt niet uit van welke andere provider of grootte (9KB of 38 KB), geen van allen heb ik nog mogen ontvangen.

Mijn vraag: heeft iemand anders ook problemen met ENKEL het ontvangen van MMS bij Orange? En toevallig met dit toestel, maar daar moet het volgens mij niet aan liggen. Op deze manier kan ik er misschien achter komen of de reden echt de drukte is op de MMS-server van Orange.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier stond onzin 8)7

Ik heb nog van niemand een mmsje ontvangen, dus ik zou het eigenlijk niet weten. Ik zal het zo is (laten) uittesten!

[ Voor 158% gewijzigd door dog4life op 22-01-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70186

Topicstarter
/up
nog steeds hetzelfde probleem... hellup?
(sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik denk dat dit echt een probleem voor de klantenservice is.
verhaal daar uitleggen en laat ze daar alles maar opnieuw
instellen en activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leerling
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-05 08:55
Is hier inmiddels al een oplossing voor?
Ik heb ook een E700 gekocht met een Orange free 30 abo, maar kan wel mms verzenden, maar niet ontvangen. Misschien dat er iets van instaat in het grote E700 topic, maar daar moet je heel erg lang in zoeken dan...

[ Voor 33% gewijzigd door leerling op 21-07-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96155

Anoniem: 70186 schreef op 21 januari 2004 @ 19:39:
Sinds ik mijn abonnement Free 40 bij Orange heb kon ik met mijn Samsung E700 prima MMS versturen én ophalen.

Sinds ongeveer twee weken is mijn oude nummer overgezet op mijn Orange abonnement. Sindsdien kan ik alleen nog maar MMS versturen, maar het ophalen van een aan mij verstuurde MMS lukt niet meer.

Ik heb meerdere malen de correcte instellingen door Orange laten toesturen én mijn overgezette nummer is ook geactiveerd voor MMS bij de klantenservice. Ook contact gehad met de helpdesk, kwam er eigenlijk op neer dat alles wel goed stond maar het gewoon "druk" was. :?

- Ook het even uit en aan zetten van m'n toestel heeft geen succes.
- Er zijn geen blokkeringen naar mijn nummer.
- Ik ontvang wel het bericht dat er een MMS voor mij klaar staat op de server, maar bij het ophalen krijg ik Netwerkfout op m'n schermpie (conclusie: mijn nummer kan wel MMS ontvangen, dus is geactiveerd maar het gaat fout bij het ophalen).
- Op aanraden van Orange een MMS naar m'n eigen nummer gestuurd. Die kan ik echter wel ophalen! Maar dan ook alleen die!
- Ontvangen MMS'jes maakt niet uit van welke andere provider of grootte (9KB of 38 KB), geen van allen heb ik nog mogen ontvangen.

Mijn vraag: heeft iemand anders ook problemen met ENKEL het ontvangen van MMS bij Orange? En toevallig met dit toestel, maar daar moet het volgens mij niet aan liggen. Op deze manier kan ik er misschien achter komen of de reden echt de drukte is op de MMS-server van Orange.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ik heb dit ook maar dan met de s300m en met telfort kan ook geen mmsjes ophalen..:(
Pagina: 1