Kippenijzer schreef op 01 februari 2004 @ 14:23:
[...]
en iets hiervoor schreef je :
[...]
Ehm, tja, dan mag je toch nog wel eens wat SCSI huiswerk doen. Heel leuk om flamend te doen dat hij moet zoeken, maar je weet zelf nou ook niet bepaald waar je het over hebt. Zelf UW Scsi is al 68pins. Dus slaat je opmerking nergens op.
offtopic:
I love it when a plan comes togethera topic gets kicked for nothing more the a flame
Zo, die moest even hoor ;P
Ik weet ook geen ene flikker van SCSI af en dat geef ik ook toe. Het gaat me erom dat hij weet welke devices hij heeft en dus ook makkelijk kan opzoeken wat voor SCSI connectors eraan zitten. Wanneer je dat weet kun je ook opzoeken welke verloop kabel je moet hebben.
Het hele "weten waar je het over hebt m.b.t. SCSI" heeft niets met dit topic te maken. Het gaat erom dat hij de specs van beide devices heeft en op die manier dus
zelf kan uitzoeken welke kabel hij nodig heeft. Iets meer moeite doen en er zelf achter komen d.m.v. zoeken staat op dit forum veel hoger in het vaandel dan "ff een topicje aanmaken omdat je geen zin hebt om je uit te sloven".
Zo en dat moest er ook even uit. En als je techposts wilt scoren door het kicken van oude topics ben je hier ook op de verkeerde plek.
[
Voor 11% gewijzigd door
max op 01-02-2004 22:04
]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.