Toon posts:

speedlinq nadeel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu iets meer dan een jaar speedlinq. Werkt goed, geen problemen.

Maar het nadeel van speedlinq is dat de snelheden niet automatisch worden verhoogd. Terwijl anderen voor bestaande abonnees de snelheden verhoogden, deed speedlinq dat niet. Alleen nieuwe abo's kregen een betere deal.

Ik had een 756/128 (ofzo) abonement voor ongeveer 35 Euro. Dat is nu verlaagd naar 582/128 (ofzo, die cijfers ontschieten steeds), nog seetds 35 euro. Ik kan een nieuw abonement nemen (1042/512, 32 euro), maar dan moet ik me weer voor een jaar aan hun binden. Ik moet dan zelfs opnieuw modem en aansluitkosten betalen.

Bij andere providers is dat niet zo. Omdat ik verwacht snel te verhuizen - en het abonement niet kan meeverhuizen - is het nieuwe abonement voor mij een slechte deal.

Ik wou dat ik Demon had genomen... Dan had ik nu een snelle verbiniding die ik iedere maand kon opzeggen.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Maar bij demon mag je ook je verbinding niet verhuizen :P

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:38
Dat zijn inderdaad een beetje vreemde gang van zaken. Heb je ze zelf al eens gemailt om te vragen hoe dat precies zit? Want echt normaal is het niet.

En wat wou je met dit topic zeggen? Wou je reacties/ervaringen van anderen of wou je alleen je ei even kwijt? :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op 21 januari 2004 @ 19:35:
Maar bij demon mag je ook je verbinding niet verhuizen :P
Klopt. Maar na een jaar kun je wel iedere maand het abonement opzeggen. Kan bij Speedlinq ook, maar dan moet je wel je oude, langzame abonement houden.

Ik heb erover gemaild en gebeld met speedlinq. Advies is natuurlijk welkom. Maar ik wilde vooral hiervoor waarschuwen. Het stond nog niet op het bord volgens mij.

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-02 11:58
Upgraden van de snelheid mag altijd, je moet dan gewoon ff een mailtje sturen naar de helpdesk, die regelen dat prima voor je. Bij mij ook gelukt :D

Je kan ook aan het einde van je jaarcontract over stappen naar een andere abbo. Hiervoor moet je ook ff een mailtje sturen, alleen dan naar: contract@speedlinq.nl

Downgraden van je snelheid is idd niet mogelijk, das wel shit op zich :S

Verder werkt verbinding hier prima, echt een topper dus :D

Verwijderd

Mijn contract loopt af (768/128 BBned) en ik kan nu voor (bijna...) hetzelfde geld een 4096/1024 (BaByXL) abonnement nemen.
Heeft een van jullie ervaring met dit soort wisselingen? Kun je zomaar van BBned naar BaByXL?

ben benieuwd...

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 18:41:
Mijn contract loopt af (768/128 BBned) en ik kan nu voor (bijna...) hetzelfde geld een 4096/1024 (BaByXL) abonnement nemen.
Heeft een van jullie ervaring met dit soort wisselingen? Kun je zomaar van BBned naar BaByXL?

ben benieuwd...
Is het allebei Speedlinq? Dan kunnen zij je vast meer vertellen. Ik kan alleen vertellen dat ik heel erg tevreden ben met mijn Speedlinq-abbo via BaByXL.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

allebei Speedlinq; dat is juist de reden voor mijn vraag
wil bij speedlinq blijven want ik ben er erg tevreden over. Maar ik kan nu voor EUR 35 een veel hogere snelheid krijgen dan een jaar geleden toen ik het contract afsloot.
vraag me alleen af of je zomaar van bbned naar babyxl kunt "swappen"
Pagina: 1