[Printer] Kleuren inkt leeg, geen zwart afdrukken

Pagina: 1
Acties:

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021
Ik heb dus een probleem met mijn Epson C44UX Printer, ik moet dus dringend voor school iets afdrukken en heb gister een nieuwe zwarte cartridge gekocht, nu wil ik gaan afdrukken en begint hij te zeuren dat het kleureninkt op is, zou je zeggen boeit niet, schakel je ff alleen zwarte inkt gebruiken in, dan moet hij het wel doen. Nee dus, begint hij nog steeds te blaten dat het kleureninkt leeg is. Ik word er nu langzaam beetje ziek van dat ding, als ik dit had geweten had ik dat apparaat nooit gekocht. Weet toevallig iemand hoe ik dat ding toch aan het printen krijg??

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

soms moet je de kleuren er even echt uittrekken

Iperf

• SpiriT
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-06-2005
Dat is bekent van de nieuwe serie van Epson.
Kleur of zwart op, niet printen.

MSI K8N NEO2 - A64 3200+ - 1024 Mb PC3200 - Aopen 600GT - HDD 2x 250 GB - LG 8481B - 19" 920D Hansol - NEc 2510A

• domi235
Dan krijg je heel mooi de melding "Kleurencartridge is niet juist geinstalleerd"

Als je toch nie in zwart wit kan printen omdat er geen kleurenlint inzit is het wel een heel erg brak ding :r

• TheXception
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SpiriT schreef op 21 januari 2004 @ 19:33:
Dat is bekent van de nieuwe serie van Epson.
Kleur of zwart op, niet printen.
Niet alleen bij de nieuwe types van Epson.
Ik heb zelf ook een Epson (stylus color 660).. Die is wat ouder maar heeft hetzelfde euvel.

Bij mij werkt het nog wel eens om de kleuren cartridge eruit te halen en te schudden. Dan print hij weer even....

"It's better to burn out, than to fade away"

• domi235
nou dat word dan nooit meer een epson printer voor mij, zeg nou zelf, het slaat helemaal nergens op. :(

Iig bedankt ! :)

Pagina: 1