Toon posts:

[WiFi] Verbinding vliegt er steeds uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 netwerkjes van elk pc's die middels linksys WUSB11 v2.6 kastjes verbonden zijn (ADHOC), de snelheden zijn goed de verbinding "Exelent"
ware het niet dat als ik mn verbinding echt ga gebruiken films kopieren ed. dat mn verbinding eriuit vliegt, hij geeft wel aan dat er nog verbinding is maar dataverkeer (en packets) is 0.0 ook het datalampje op 't kastje knippert niet meer, ik heb al met packetsize fragmentation threshold en andere functies zitten spelen maar het maakt allemaal niet uit, de afstand is slechts 10~20 meter. OS winXP pro & WinServ2003. ik heb ze ook via router(AP) aangesloten, geeft het zelfde probleem.
als ik de verbinding laag gebruik is er niets aan de hand blijf ik zo paar dagen verbonden, maar begin ik dan een bestand te versturen lig ik er met 5 minuten uit...

weet iemand wat ik hier aan kan doen of waar het door komt?
vriendelijk bedankt alvast!
minipowerrrr

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Films kun je beter via kabel netwerk versturen.
Ik heb namelijk vaak problemen met rar files als ik die draadloos doe dat er een deel corrupt aan komen.

En fragmentation en threshold heb je eigenlijk alleen maar nodig als je meer als 2 pc met draadloze verbinding hebt.

Om wat voor pc's gaat het eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
P4 2400 512RAM
P4 2600 1024RAM

AMD 1200 256RAM
AMD 850 384RAM

AMD 900 384MB
Laptop (geen idee welke precies 166mhz iig)

ik heb geen last van coruptie in dingen die ik verstuur... alleen dat hij z'n verbinding verliest... moet toch gewoon behouden kunnen worden...

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
En die vebinding vliegt er niet uit als je kleine files verstuurt of dan ook.
Als ie het dan niet doet zo ik zeggen pak het in met rar of iets en dan verdelen over meerdere files.

Vliegt ie er ook uit met een sooi kleine files dan lijkt het net als er teveel storing of wat is, kan er verder ook geen reden voor bedenken :)

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-04 17:46
waarschijnlijk heb het te maken met dat ie auto switch van speed doet dus zet hem is vast op 11Mbit ofzo... probleem hadden we op werk ook zogauw afstand groter werdt en hij ging switchen.

Verwijderd

Hoi,

Ik probeer 2 pc's te koppelen met elk een linksys wusb11.

Ik heb een beetje alles geprobeerd. de pc's draaien op XP-home edition.

Helaas zonder resultaat.

wie kan mij helpen ?

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-03 20:40
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 00:30:
Hoi,

Ik probeer 2 pc's te koppelen met elk een linksys wusb11.

Ik heb een beetje alles geprobeerd. de pc's draaien op XP-home edition.

Helaas zonder resultaat.

wie kan mij helpen ?
Iets meer informatie is wel gewenst, want ik denk dat er weinig tweakers zijn die je kunnen helpen met zo'n summier verslag. Bijvoorbeeld: wat is precies het probleem/waar gaat het fout: welke hardware/software gebruik je, hoe voer je het "koppel" proces precies uit, etc etc. Bovendien heeft dit weinig met de oorspronkelijke TS te maken, dus misschien is het beter om een aparte post te maken. :)

[ Voor 12% gewijzigd door CamU op 21-09-2004 02:21 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Verwijderd

mcak: voor een algemeen probleem zoals de jouwe kun je het beste gewoon een nieuw topic openen. We hebben nog stapels lege topics liggen dus recyclen van oude topics is niet nodig ;)

Als je je probleem even opnieuw wilt posten in een nieuw topic graag deze richtlijnen meenemen:
Starten van topics in NT *lezen*
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.