Toon posts:

Koeler AMD 64 3200+

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een AMD 64 3200+ Boxed systeempje aanschaffen. Daar zit een standaard koeler op, maar dat ding zal behoorlijk wat meer herrie maken dan een goeie Zalman koeler.

Nu zit deze koeler vast op de processor en is niet te verwijderen is mij verteld bij de Boxed versie. Zou ik wel een duurdere koeler erbij kunnen plaatsen, en de standaard koeler uit kunnen zetten op een of andere manier?, aangezien het mij net gaat dat ie niet zoveel herrie maakt...

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:55:
Nu zit deze koeler vast op de processor en is niet te verwijderen is mij verteld bij de Boxed versie.
Oplossing: Voortaan naar andere mensen luisteren.

Als je alleen aan een boxed kan komen betaal je desnoods een paar euro meer voor een cpu, maar je hebt hem wel.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
ik wil 't liefst alles bij 1 winkel bestellen en daar hebben ze alleen maar de boxed :/

Verwijderd

Topicstarter
gaat trouwens om salland automatisering :)

Verwijderd

boxxed betent ni dat de koeler vast zit hoor... diegene die je dat verteld heeft snapt t niet volges mij :?
boxxed betend gewoon dat AMD zelf een koeler erbij doet waardoor je 3 jaar garantie hebt, en die kan je makkelijk vervangen hoor... je krijgt gewoon een cpu... en daarnaast een koeler.
duz je hoeft m er nieens op te doen :+ en er gelijk n andere opzetten :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
merulez, je mag gerust je posts editten d.m.v. de editknop rechtsbovenin jouw post. Anyhow, je kunt gerust een boxed cpu kopen want dat de HSF er vast op zit is complete nonsens. Gewoon kopen, ervaar hoe het geluid is (valt misschien wel mee) en/of koop er direct of later een andere HSF bij. Simpel zat :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.