Ik heb hier BSplayer...deze is gewoon goed geinstalleerd. Aantal films gedownload, maar de helft pakt hij wel en de ander helft niet. Ik maak geen gebruik van codecpacks, maar pak alleen de codec die voor die bepaalde film nodig is. Heb alles net al opnieuw geinstalleerd maar dat werkt nog niet. Ook in mediaplayer doen mn films het niet. Ik krijg steeds, bij bsplayer en bij mediaplayer, dezelfde foutmelding-->namelijk: "In xxx is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak". Naar mijn idee ligt dit niet aan de speler en noch aan de codec. Maar het kan neem ik aan toch niet zo zijn dat de helft (!!) van alle films die ik download 'kapot' zijn.
ff voor de duidelijkheid...ik download een film via emule, kijk vervolgens via gspot wat de benodigde codecs zijn en vervolgens download ik die. En als ik het afspeel...foutmelding.
Heb genoeg gezocht hier en op google maar kan het antwoord niet vinden!
ff voor de duidelijkheid...ik download een film via emule, kijk vervolgens via gspot wat de benodigde codecs zijn en vervolgens download ik die. En als ik het afspeel...foutmelding.
Heb genoeg gezocht hier en op google maar kan het antwoord niet vinden!