Toon posts:

Films willen maar niet afgespeeld worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier BSplayer...deze is gewoon goed geinstalleerd. Aantal films gedownload, maar de helft pakt hij wel en de ander helft niet. Ik maak geen gebruik van codecpacks, maar pak alleen de codec die voor die bepaalde film nodig is. Heb alles net al opnieuw geinstalleerd maar dat werkt nog niet. Ook in mediaplayer doen mn films het niet. Ik krijg steeds, bij bsplayer en bij mediaplayer, dezelfde foutmelding-->namelijk: "In xxx is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak". Naar mijn idee ligt dit niet aan de speler en noch aan de codec. Maar het kan neem ik aan toch niet zo zijn dat de helft (!!) van alle films die ik download 'kapot' zijn.
ff voor de duidelijkheid...ik download een film via emule, kijk vervolgens via gspot wat de benodigde codecs zijn en vervolgens download ik die. En als ik het afspeel...foutmelding.
Heb genoeg gezocht hier en op google maar kan het antwoord niet vinden!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Dit lijkt me meer iets voor SA :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Komt het probleem alleen voor bij films die dezelfde codec gebruiken of gebeurt het bij verschillende codecs?

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
De films die hij niet pakt zijn in div3 en divx4. Terwijl een andere film in div3 het wel weer doet...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:50
Tsja, codepacks verwijderen en los divx3, divx4, divx5, xvid en ac3 installeren.
Of codepacks verwijderen en FFDshow en ac3 installeren...

Verwijderd

Topicstarter
zetje01 schreef op 21 januari 2004 @ 18:15:
Tsja, codepacks verwijderen en los divx3, divx4, divx5, xvid en ac3 installeren.
Of codepacks verwijderen en FFDshow en ac3 installeren...
Ik maak dus GEEN gebruik van codepacks...maar download ze dus apart, dat staat als eerste in dit topic!
Wat heb ik aan ffdshow en ac3? Wat kan ik hiermee?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:50
Oeps, ik las codepacks en dacht al te weten wat er aan de hand is. Sorry.
Probeer toch maar eens FFDshow.
Dat is divx3, divx4, divx5 en x-vid in één.

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sjef ed: Als je wat meer wil weten over ffdshow, ac3filter en wat je precies nodig hebt voor de meeste films, lees dan deze post in [algemeen] volgorde codec installatie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind t echt helemaal geweldig..
Eerst dat ffdshow geinstalleerd...toen was t precies t zelfde..
Daarna dat a nog wat filter geinstalleerd....en tering..t werkt gewoon!
Mensen bedankt!
Pagina: 1