Ik heb een projectje gemaakt in Borland C++ Builder 3, bestaande uit een applicatie die gebruik maakt van een zelf geschreven dll. Nu wil ik deze applicatie op een willekeurige Windows PC kunnen draaien waar geen Builder op geinstalleerd staat. Ik heb ff gesearched, en zo heb ik uitgevonden dat ik bij de Project Options "Build with runtime packages" en "use dynamic RTL" uit moest zetten. Toch blijft de applicatie nog om twee Borland dll's vragen, namelijk, in eerste instantie cp3240mt.dll, en als ik die er maar gewoon bij zet, wil hij nog borlndmm.dll hebben. Als ik deze er ook bij plaats werkt de applicatie wel gewoon. Hoe kan ik zorgen dat hij ook deze twee dll's van Borland niet meer "los" nodig heeft?
Even 'Full Rebuild' doen nadat je project options hebt gewijzigd, anders linkt ie objects mee die nog in Debug build staan en dus naar die DLL's verwijzen.
Ik had al wel uit het menu "Build all Projects" gedaan, maar toen werkte het nog niet. Bleek dat om de 1 of andere reden m'n dll project niet meer in de projectgroup zat, deze toegevoegd, opnieuw gebuild (werd gelijk 105 KB ipv 52 KB) en nu draait alles prima standalone 
Thanx!
edit: Nu blijkt m'n programma ineens erg vreemde dingen te doen als standalone applicatie.. *grom* Nouja, dat wordt dus weer verder knutselen
Thanx!
edit: Nu blijkt m'n programma ineens erg vreemde dingen te doen als standalone applicatie.. *grom* Nouja, dat wordt dus weer verder knutselen
[ Voor 24% gewijzigd door krietjur op 21-01-2004 18:10 ]