Toon posts:

Gratis Kabel internet in Amsterdam ?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Al meer als een jaar heb ik Chello kabel internet in Amsterdam(Noord) maar nou heb ik sinds Juni al geen rekening meer ontvangen :? ben ik de enige ? wat moet ik nu doen ? ik wil niet over 1 jaar een rekening van fl 1200 krijgen :? of zouden ze me dat kwijtschelden :? ?

Alvast bedankt !

BAZZA

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52

jep

ik ben al 4 jaar lid van worldonline wat jaren heavy abbo was voor 30 piek per maand, nog nooit een rekening gehad :D

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Let op met dit soort dingen, zij zullen je het nooit kwijtschelden. En als er een rechter uitspraak doet zal die iets zeggen in de trend van dat je kon verwachten dat je moet betalen voor deze dienst.
Chello kan aantonen dat je deze dienst in de desbetreffende periode gebruikt hebt. En daar zit je met de piepzak en een afbetalingsregeling met rente :(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:03
Maar de rente kunnen ze je toch nooit laten betalen? Het is toch HUN fout dat ze geen rekening sturen. Natuurlijk hebben ze wel het recht op het geld, maar niet op rente, lijkt me.

In elk geval wat ik zou doen in zo'n situatie: gewoon niks laten horen en het geld maandelijks opzij zetten en er rente van trekken, als ze dan toch plotseling met een rekening komen, kun je tenminste wel gewoon betalen en heb je toch je eigen renteopbrengst.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

budi = right. Die rekening komt echt wel, het is erg kut als je ineens een rekening van 1000,-+ krijgt. Zet het geld dus lekker opzij.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zit een beetje te twijfelen wat te doen :)

Nou ja ik geef ze nog 1 maand en dan ga ik bellen en van de rente van het bedrag wat ik volgende maand krijg +- fl 8 piek ga ik maar een 1/5 staatslot kopen en miljoenair worden :P

Verwijderd

Hmmm, chello is vaag bezig want ik heb ook al sinds maanden geen rekeking meer ontvangen, woon ook in A'dam-noord.

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 21:37
Nou Casema heeft hier dus ook een handje van. Hier even een quote van hun brief:
U heeft Casema in het verleden gemachtigd om de abbo.gelden voor de dienst van uw rekening te laten afschrijven.
.
.
.
U bent wel abbonnements geld verschuldigd over de periode voor december 2000. In januari 2001 zult u hiervoor een acceptgirokaart ontvogen. Het openstaande bedrag is ƒ416,52.
Deze periode is dus van 1-5 tot 1-12 dit jaar. Na ff een berekeninkje, zie je dat dit bedrag 419,65 is (7*59,95). Dat klopt dus al niet, maar er is nog meer aan de hand. Om te compenseren schelden ze de aansluitkosten + inschrijfgeld kwijt (100 piek).

Nu hebben ze alleen niet niet de korting van 25% in de maanden september, october en november in rekening gebracht. Net zo als die 1 malige teruggave van 50 gulden!!

al met al csma/cd is weer lekker bezig
(btw csma/cd staat eigenlijk voor Carrier Sense, Multiple Access met Collission Detect (het ethernet protocol) en door die gedeelde band breedte (Multiple Access) is de snelheid erg laag en die CD heb ik tot Connection Down herdoopt (verbinding hier ligt er in het spits uur (± 19.30-23.30) om de haverklap uit :'()

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Damn it man.. word hier toch wel ff bang van.. Ik denk dat me ouders het gelijk zullen afsluiten.. Als we ineens 1300,- moeten betalen.. :(

Het is chello's schuld.. zo te zien merken ze niks van me.. wat boeit dat geld dan.. vind het gewoon een grote naaizooi.. waar blijft die fucking rekening :(

word hier echt pissed off om.. want voor 1300,- kan ik een hoop leuke dingen doen..

Verwijderd

een topic van een jaar oud omhooggeschopt...netjes :9

Verwijderd

[mierenneuk mode]
hij is een jaar en 1 dag oud hoor :P
[mierenneuk mode]

Verwijderd

ja dat zou ik idd eens gaan nakijken, waarschijnlijk is er dan toch iets fout mbt bankgegevens en geloof me , ze sluiten zonder pardon af, sturen daarna pas een brief + rekening, dat je moet betalen anders krjig je incasso op je nek.... en dat kost klauwen extra geld.

ik zou toch maar eens gaan bellen voordat je een hoge rekening krijgt en afsluiting.

je hebt overigens geen recht van spreken als je zegt dat je
van niets wist. in de voorwaarden staat het namelijk duidelijk in. oftewel bel anders ben je gewoon de L I_I L

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

Enne... is het al betaald?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

hahahahahha grappig. Ik trapte er ook bijna in. 2000<>2001. Ach ja, het is maar een 1'tje dat verschilt :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 21:06
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/349096
Kun je verder :D

Dit topic werd in het bovenstaand topic genoemd, daarom is dit topic waarschijnlijk perongeluk omhoog gekicked...

[edit] Al gemeld in SU door hcetiner

Pvouput live

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-06 09:51

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ok, dan gaat deze op slot. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.