Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om over te stappen van mijn Freecom Beatman Flash naar de NEX

Redens waarom ik de Beatman weg doe.
- Te veel software fouten
- Kan geen grote files aan
- Slechte plaatsing met SMC en Batterij

Met de software fouten heb ik het over dat ie soms geen files accept van mijn PC en dat ie vastloopt en dergelijken

Ik zag dus de NEX Ia en de NEX IIe dat me wel een aardige upgrade lijkt.
Het heeft CF (tot 1gb)
Beter geluid en wat extra features.

http://www.frontierlabs.com

Welke zou ik nou nemen.

De IIe is mooier en heeft een spectrum visualisation maar de Ia heeft Radio, Voice Recorder en binnenkort Ogg ondersteuning(?)

Ik hoorde dat de Radio best wel slecht was, maar hoe erg is het?
Als je het uit je broekzak haal is het toch goed?

Is het dus waard om eur 30 meer te betalen voor de Ia of gewoon de IIe nemen.

Ervaringen en suggesties zijn welkom!
http://www.frontierlabs.com

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Ik zit met hetzelfde probleem, kan ook niet kiezen...

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

De NEX IIe heeft geen radio.
Ik heb em zelf ook, en hij voldoet prima. Er zitten alleen een paar software foutjes in, als de batterij leeg is krijg je een irri pieptoon bijvoorbeeld. Maar daar leer je mee leven :)
Die spectrum visualisation moet je niet te veel van verwachten, dat werkt ook voor geen meter... :o

NexIIe mini-review
Er zijn trouwens veel meer topics over te vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Beekforel op 25-02-2004 10:44 ]

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Tja een radio in zo'n speler is altijd zeg maar van secundair belang en is dan ook niet geweldig in met name de ontvangst. Ga je de radio uberhaupt gebruiken is dan de vraag?

De Ia is wel wat nieuwer en wellicht beter leverbaar. Daarbij komt nog dat ie (tenminste als ik afbeeldingen ervan zie) wat kleiner is dan de IIe. Tja dat ie er minder uit ziet, is dat een probleem? Ikzelf heb mijn IIe altijd in het hoesje zitten en vervolgens in mijn broekzak dus niemand die em ziet.

Maar welke je uiteindelijk ook neemt het is een goede aankoop. Ik heb nu bijna een jaar een IIe en ben er uitermate tevreden over. Die irritante piep is wel een beetje vervelend, maar op tijd de batterijen wisselen doet wonderen :). Overigens is ie met het hoesje erom ook robuust. Hij is een keer in volle vaart uit mijn broekzak gevallen toen ik op de fiets de trein moest halen. Gelukkig viel ie niet midden op de weg en na het hoesje even schoon hebben gemaakt en de batterijen even eruit en erin te hebben gedaan, werkt hij nog steeds als een zonnetje :D.

Dus tja
- is de radio een must?
- nex Ia wellicht beter leverbaar
- vind je uiterlijk belangrijk?

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 19:11

smallboy

N/A

Ik heb zelf de Nex IA.

Voordelen: klinkt heel goed, kan ook hard (handig voor wat grotere koptelefoon), gebruikt compactflash (had ik in m'n camera ook)

Nadelen: kleine software bugjes, radio is niet te gebruiken (echt alleen ruis), ogg komt toch niet (beloven ze nu al zo lang en elke keer is het: we're still working on it, ja my ass), hij is niet echt heel klein vergeleken met andere spelers in dit genre

Verwijderd

Topicstarter
Sorry,
Hier kan een slotje op.. heb al de EZAV Xen EMP-200 gekocht.
Ook een zeker fijn dingetje
Check me review maar..
[rml][ MP3] Xen Digital Audio Player Review'tje[/rml]

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Hehe, topic is al een maand oud, had ik niet eens gezien :D

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 19:11

smallboy

N/A

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:17:
Sorry,
Hier kan een slotje op.. heb al de EZAV Xen EMP-200 gekocht.
Ook een zeker fijn dingetje
Check me review maar..
[rml][ MP3] Xen Digital Audio Player Review'tje[/rml]
Ik reageerde ook niet echt op jou, maar meer op basvdijk1647, die had hetzelfde probleem en die heeft het topic gekicked :)
Pagina: 1