First post bekenning? :D

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:53
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tims/fipo_confes.png

nieuws: Microsoft: patent XML in Word-documenten Nieuw-Zeeland

Of is dit dan geen first post? :?

[ Voor 17% gewijzigd door Billie op 21-01-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Het lijkt er wel op...

:D Dit is wel een bijzondere... 'k heb nog niet vaak gezien dat iemand zei: "still being edited".

Aangezien er echter maar enkele regels bij ge-edit zijn... moet ik 'm denk ik toch het voordeel van de twijfel geven. Of... nah... 's moeilijk. Ik denk dat ik 'm naar waarde van de huidige tekst ga modereren, mede omdat er niet zo heel veel bij gekomen is en het dus niet een heel ernstige FiPo is.

Dat jij 'm een FiPo-tag hebt meegegeven lijkt me op basis van dat screenshot heel juist. Dat zou ik denk ik ook gedaan hebben als ik de reactie zo aangetroffen had. :)

Just for the record de tekst zoals die nu, om 16:51u erbij staat:
Wat is dit nou weer voor belachelijk patent. XML is een open standaard.
Vervang in die quote het woord XML door TXT en begrijpt meteen wat een nonsens het is. Straks gaat iemand nog beweren dat ie het patent heeft op: Word processing document stored in a single TXT file that may be manipulated by applications that understand TXT.
Dat zou inhouden dat als Microsoft het programma notepad maak, dat ze met dat patent ervoor zorgen dat niemand anders dergelijke programma's mag maken.
Dat zou toch absolute nonsens zijn. Tis niets alsof ze het hier een gesloten standaard betreft en zelfs dan nog.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik heb hem net, nog voor ik dit topic zag overigens, toch een +1 gegeven omdat ik wat hij zegt toch wel leuk vindt. Het XML gebeuren met TXT vergelijken kan voor veel mensen toch net dat tikkie richting het begrijpen van de zaak geven denk ik :).
Bovendien vind ik de bekenning wel leuk en de fipo niet wereldschokkend.

[ Voor 14% gewijzigd door Randal Peelen op 21-01-2004 17:05 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Inderdaad; het voorkomen dat users FiPo's proberen te scoren zal toch moeilijk uit te roeien zijn; als ze nou nog wat nuttigs melden ook is dat alleen maar meegenomen :) (zie Fok! voor extreme voorbeelden ;) )

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate