Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Snelle UT-server gezocht (instagib-DM)

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:49
Weet iemand een snelle UT-server die instagib-deathmatch draait? Liefst eentje waar relatief goede spelers komen.

De enige die ik ken (en speel) is de little-deathmatch server van gamepoint (theft.gamepoint.net:6666).

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Je kunt toch gewoon een snelle server opzoeken in UT zelf??
Degene met de minste ping komt bovenaan te staan, hoef je alleen nog maar te kijken naar een server waar instagib in de naam voorkomt...

Kijk gewoon die lijst ff door, er zijn er zat :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• sewer
Bij mij staan in UT geen servers vermeldt. Hoe dat ik dat dan? Ik gebruik nu gamespy, maar dan kan ik bijna geen instagib servers vinden.

Het probleem is dat veel servers er niet explciet bij zetten dat het instagib-DM is i.p.v. gewoon DM. Dat is ook het geval bij de gamepoint server waar ik speel.

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Menuutje multiplayer,

Find multiplayer games (ofzo)

Dan krijg je toch een schermpje met allemaal servers enzo.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Je moet idd gewoon in UT zelf naar de servers zoeken.
Precies doen wat wasbak zegt.
je krijgt dan een menuutje waar je kunt kiezen voor CTF - DM - enz.
Helemaal onderin beeld zie je staan zoiets van quering servers hit f5 if nothing happens ofzo...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Kan het zijn dat je een firewall of iets dergelijks draait dat deze lijst opvraag tegenhoudt? Aagezien je helemaal geen server lijst krijgt..

Meestal staat er onderaan het beeld iets van "Connecting to masterserver for list. Press f5 when nothing happends". Als hier komt te staan dat er geen connectie mogelijk was, ligt het waarschijnlijk aan je firewall of iets dergelijks. Toen ik nog SuperNep had, kon ik ook nooit die serverlijst ophalen.

Als je er echt niet uitkomt wil ik wel ff proberen om een lijstje voor je te maken.

• sewer
Ah, bedankt. Ik had gewoon niet goed gekeken |:( Ik kies normaal 'open location' en dan komt ook het servermenuutje op de achtergrond, maar dan haalt ie dus niet de servers op.

Zijn er nog bepaalde servers waar jullie goede ervaringen mee hebben? Het belangrijkste vind ik dat de spelers sportief zijn. Laatste tijd kom ik wel erg veel pubertjes tegen die meteen beginnen te blaten ('low ping sucker', 'lamer', 'i beat you to death if i had your ping', etc.) als ze verliezen :r. Verder vind ik het wel belangrijk dat er goede spelers komen (niet dat ik zo supergoed ben ofzo).
Pagina: 1