Toon posts:

[Norton 2k3] Probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen maandag me hele PC opnieuw geinstalleerd, door een probleem, inmiddels draait ie weer, en ik dacht vanmiddag, ik laat even eens Norton installeren, tegen virussen...

en Ja hoor, het probleem was er weer... langzame eigenschaps menu's etc etc. Naast dat, wil me PC niet normaal afsluiten, omdat het programma ccApp (Norton) problemen heeft.

Ik erger me er dood aan, en heb inmiddels Norton verwijderd, zijn er meer mensen die dit probleem hebben? En is McAfee nu echt het enige alternatief wat ik heb als virusscanner?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zelf ben ik uitermate tevreden over PC-Cillin. Draait lekker op de achtergrond heeft geen last van kuren. Hier te downloaden (trial version) : http://www.trendmicro.com...lin/evaluate/overview.htm

Download pagina :
http://www.trendmicro.com...cillin/evaluate/trial.htm

persoonlijk vind ik norton prut. Doet veel dingen die je niet wil en maakt je pc alleen maar langzaam :(

[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 21-01-2004 15:46 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

http://service1.symantec....src=sg&pcode=&svy=&csm=no

Message: "ccApp.exe is not responding" during computer restart or shut down

Situation:
When you restart or shut down your computer, you see the Windows dialog box displaying the message "ccApp.exe is not responding. . . ." Sometimes, Windows closes the program and you can restart or shut down. At other times you must click End Now to close ccApp.exe.

Solution:
This message does not indicate a problem. The main Norton AntiVirus (NAV) host file, ccApp.exe, is in the process of closing all running services. The ccApp.exe file can take some time to close, especially if the computer was shut down before it finished its last startup process.

Beetje loze verklaring zondere feiten maar zoals ik het lees ligthet dus niet aan Norton maar aan een process dat Norton niet kan afsluiten.

Verwijderd

Er zijn meer AVs dan alleen NAV en NAI.
Imho zijn de twee met verreweg beste engine en detectionrate Kaspersky en Mcafee.
Maar het kan ook zijn dat je voor snelheid wilt gaan, dan is NOD32 meer iets voor je.
Qua detectie/snelheid zitten de meeste andere AVs wel redelijk dicht bij elkaar..
Zou alleen Panda en Trend mijden. :X (Sorry Notna)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:15

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Norman AV is ook een goede. www.norman.nl :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
@TS: dat ccApp verhaal komt vaker voor, je kan even searchen hier mocht je toch nog NAV willen gebruiken.

Voor meningen van gebruikers over virusscanners, kan je ook eens hier kijken:
[rml][ Nu.nl] Virusscanners laten steekje vallen[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt... maar het probleem was meer, dat mijn menu's die je dus met je rechtermuisknop oproept teveel opzich bleven wachten, hoort bijna instant, was een seconde of 20, 25... niet te doen als je het mij vraagt.

Norman heb ik problemen mee, qua gebruik... niet qua prestatie, want het is een goede AV.

Maar ccApp probleem is leuk om te horen dat ik niet de enige gek ben die het probleem heeft, al wel raar.... heb er vroeger nooit problemen mee gehad... maar sinds nieuwe PC.... doet het raar... kan Norton 2k3 niet omgaan met HT CPU's?
Pagina: 1