Toon posts:

Probleempje FAT32 partitie's naar de maan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje (Na Ja EIGENLIJK GROOT)

Ik heb twee schijven 1 van 40GB en 1 van 60GB die heb ik opgedeeld in partities.

Op de alletwee heb ik 1 fat32 partitie staan dus in totaal 2 fat32 partities

Nu is het probleem dat ik vanmiddag mijn computer opstarte en er achter kwam dat alle mappen waren hernoemd of afgekapt tot maximaal 8 tekens. Daarmee bedoel ik ze zijn hernoemd naar bv map "program files" is geworden "progra~1"

Dit is met alle mappen en bestanden op deze schijf zo

De NTFS partities zijn nog helemaal hetzelfde nix aan veranderd

Ik heb al een keer scandisk eroverheen geladen maar dat leverde geen verbetering op.

Iemand een suggestie waardoor dit zal kunnen, en eventueel een oplossing

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:58:
Nu is het probleem dat ik vanmiddag mijn computer opstarte en er achter kwam dat alle mappen waren hernoemd of afgekapt tot maximaal 8 tekens. Daarmee bedoel ik ze zijn hernoemd naar bv map "program files" is geworden "progra~1"
Weet je zeker dat het aan die partities ligt? Heb je de schijf al eens in een andere PC gehad?

Ik heb namelijk wel eens meegemaakt dat de schijf in orde was maar dat het OS de namen gewoon verkeerd weergaf, namelijk als zg. 8.3 bestandsnamen.

Welk OS gebruik je?

[ Voor 8% gewijzigd door downtime op 21-01-2004 15:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
uuhhhmm ik heb net even overnieuw opgestart van een tweede windows xp installatie die ik heb draaien en daar schijnt alles gewoon weer goed te zijn. Dus het ligt vrijwel zeker aan de installatie van xp die ik heb draaien. Ik denk dat ik even mijn ghost er overnieuw overheen gooi en dan is het probleem denk weg
maar toch bedankt voor de reactie

Verwijderd

Topicstarter
Ok na dit gedaan te hebben is het opgelost....
Spreek jullie