Toon posts:

Extra parrallele poort INTERN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gehoord dat er pci kaarten zijn die minimaal 1 extra parallele poort hebben, nu heb ik al in de pricewatch gekeken alleen daar staan alleen maar kaarten die de uitgang in de bracket hebben zitten en ik wil hem intern hebben. Ik wil namelijk intern mijn blinkenleds aan gaan sluiten en een kabeltje buitenom ziet er ook niet uit....

Weet iemand van jullie wat voor merk en type kaart ik daarvoor moet hebben, ik kon namelijk niets vinden...

In de pricewatch staat er idd een bij that's it, zoiets zoek ik, maar alle kaarten zijn rond de 15 euro en die is als enige 32 dus dat vond ik een beetje veel....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 14:40 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 15:17
Ik had een mod gezien ooit, waarin iemand een pci kaartje had gekocht, en daarvan gewoon die hele aansluiting eraf had gehaald, en er andersom op had gesoldeerd (ik geloof zelfs met een stukje ide kabel ertussen als een verleng stukje..).

Maar interne parraelle poort kaartjes ben ik nog niet tegen gekomen

Verwijderd

Haal een PCI en soldeer de connector eraf - stukje kabel ertussen en naar je blinkenled print ;)

En anders een multi I/O kaart met een interne header, daarop een kabel+connector en naar je blinkenled printje.

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Is al vaker langs geweest gebruik gewoon ff de search: eerste hit.

Staat ook nog een mooi linkje naar CaseJunkies voor een tutorial.

Is dit trouwens geen CME? :?

edit:

Kaartje met interne poort dat nu nog in pricewatch staat: klik

[ Voor 28% gewijzigd door BigBart op 21-01-2004 15:29 ]

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Verwijderd

Topicstarter
BigBart schreef op 21 januari 2004 @ 15:19:

edit:

Uhm ik heb geen tutorial nodig. die zijn er al genoeg... En bart, dat had je ook over MSN kunnen zeggen 8)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 18:22
BigBart schreef op 21 januari 2004 @ 15:19:

edit:

heh, die tutorial is met mijn sweex kaartje :)

linkjuh

er zijn kaarten met 2 parralelle poorten, maar omdat ik die nog niet kende had ik een sweex kaartje gemod. het lossolderen van de connector was niet echt een optie vanwege de smd componenten niet erg dicht bij de solderingen zitten van de connecor. ik heb em daarom er maar af gedremeld, en vervangen voor een ouwe poort van een kapot mobo.

wacht ff... ik ben laatst nog van die kaarten met een dual connector tegen gekomen... got it!

Afbeeldingslocatie: http://ace-systems.nl/Menu/Computers/io/Target/Pics/22082.jpg

met die stekker in de hoek rechtsboven kan je geloof ik nog een poort aansluiten (zit aan een los bracket) en er loopt een inkoopactie op IA.net (link stuurt je meteen door naar het product wat je zoekt)
voor €12,95 is dit zeker de moeite waard..

Mn 3D printer blogje..

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

FiXeL schreef op 21 januari 2004 @ 22:21:
heh, die tutorial is met mijn sweex kaartje :)
Ik moet zeggen handige tutorial, had het eerst helemaal niet door toen ik deze post las dat de tutorial ook van jou was. 8)7
Zulke tutorials zouden we op GoT ook meer moeten hebben.
er loopt een inkoopactie op IA.net (link stuurt je meteen door naar het product wat je zoekt)
Ik dacht dat die IA van Jupiler allang afgelopen was. :?

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Verwijderd

Topicstarter
[...]

* knip *

met die stekker in de hoek rechtsboven kan je geloof ik nog een poort aansluiten (zit aan een los bracket) en er loopt een inkoopactie op IA.net (link stuurt je meteen door naar het product wat je zoekt)
THX voor de link _/-\o_ das echt geen geld

_/-\o_ RESPECT _/-\o_
Pagina: 1