[Case] Zoek bepaald type Lian-Li kast (PC73SL)

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 07:36
Beste tweakers,

allereerst twijfel ik aan de plek waarop ik dit topic open, en ten tweede weet ik niet of het in strijd is met de policy hier op GoT.

Hier gaat het om:

Afbeeldingslocatie: http://www.twistedmods.com/images/sections/reviews3/lianlipc73sl/kit.JPG

ik ben dringend op zoek naar deze kast en nog wel in NL, of BE. In de V.S. is ie vollop te verkrijgen, maar dan betaal je voor de kast $239,95 en verzendkosten a $150,- en dat is iets teveel!

Dus is mijn vraag, weet iemand waar deze kast te verkrijgen is in NL :?

Heb een aantal webshops afgezocht en afgebeld, maar tot nu toe met geen resultaat. Ik heb ook een ander topic geopend over zijn kleine broertje namelijk: [rml][ Case] Lian-Li PC6070, wordt hij warm?[/rml]

En die is wel te verkrijgen, maar wil zijn grote broer dus hebben :D

Iemand die me kan helpen hiermee?

..::System Specs::..

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Nah, dit hoort niet echt hier.. Volgens mij staan alle gangbare winkels op dit punt wel in www.tweakers.net/pricewatch en als ie daar niet in staat is de kans wel klein dat ie in Nederland te krijgen is :/ Misschien dat je kan bellen met winkels die normaal veel Lian-Li in huis hebben of ze er via de importeur een voor je kunnen bestellen, anders lijkt het me redelijk hopeloos. Succes iig, 't is een erg mooie kast, zou zonde zijn als je m niet zou kunnen regelen :)

Dit topic is gesloten.