Bestellen passieve koeler 1Ghz Nehemiah

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• RDX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-01-2025
Hallo,

Ik krijg binnenkort een EPIA moederbordje met een VIA C3 1Ghz Nehemiah processor er op. Nu wil ik daar een passieve koeler op gaan zetten. De Zalman variant daarvoor is nog niet uit en ziet er erg breed uit.

Ik ben wel deze tegen gekomen: MFH6050-45L (van Malico)
http://www.malico.com.tw/products/pList.php?c=124
60 x 50 mm (L x W) Die koeler staat bij de aangeraden koelers voor de ITX standaard.

Ik ben achter de europeese leverancier aangegaan en gevonden, maar die heeft een minimum bestelorder van 10 stuks. (ben nog aan het proberen of het er bij wijze van uitzondering ook minder kunnen zijn)

De aluminium variant is niet op voorraad in europa, wel hebben ze de nieuwe en betere variant: MFH6050-45L+Cu Met je raad het al een copper base.
Zelfde afmetingen.

Ik heb net een e-mail gestuurd met de vraag om meer specificaties (bedenk me net dat ik de hoogte van de koeler niet weet) en wat de verzendkosten zullen worden. (zal wel zwaar pakje worden)

De kosten van de koeler zijn: 8,99 euro per stuk (dus daar hoef je het niet om te laten.)

Ik zoek dus mensen die ook een C3 processor hebben en die ook passief willen gaan koelen.

Aanmelden kan via e-mail: mijn nickname van tweakers @chello.nl (drie letters dus)

Wanneer ik meer info heb zal ik die meteen posten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

www.inkoopacties.net
daar kun je terecht als je een inkoop actie wil organiseren omdat ze op GoT niet meer mogen.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Een via c3 heeft is d8 ik s370, dus is een oude zalman voor p3 geen optie :?

ik denk dat je dan icm 12db papst casefan een een behoorlijk stil systeem hebt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RDX
Verzendkosten zijn 8 euro als ik er eentje bestel. (Ze zijn dus bereid een uitzondering te maken).

Mochten er meer mensen zijn die er een willen, dan hoor ik het graag snel. Ik ga die koeler nl. zeer binnenkort bestellen.

• RDX
Is daar een reden voor waarom inkoopakties niet meer mogen?

Anyway, dan wordt dit een review post. De koeler ga ik toch al bestellen omdat ik niet meer gebonden ben aan minimum bestelling.

Ik zal zsm een reviewtje schrijven over de koeler zodat (toekomste) nehemiah bezitters weten of de koeler goed genoeg is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

RDX schreef op 21 januari 2004 @ 14:30:
Einde aan de Inkoopacties

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 16:35

TiMMieJ

PSN: Orixez

De zalman waaiers zijn ook gecertificeert voor passieve koeling van een Via proc.
Is dat misschien geen alternatief voor je ?

Ik lees dus ook dat je waarschijnlijk voor 16E de koeler thuisgestuurd krijgt en dan houd de zalman denk ik snel op omdat deze wel duurder zal zijn. Maar dat is dus een alternatief voor een passieve koeling.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
RDX schreef op 21 januari 2004 @ 14:30:
Ja, teveel moeilijkheden met inkoop-acties.. Maargoed, dat staat in de link die hierboven al gegeven is :)
Anyway, dan wordt dit een review post. De koeler ga ik toch al bestellen omdat ik niet meer gebonden ben aan minimum bestelling.

Ik zal zsm een reviewtje schrijven over de koeler zodat (toekomste) nehemiah bezitters weten of de koeler goed genoeg is.
Een review is wel leuk.. Maar doe dat maar in een appart topic, dan kun je ook meteen met een goeie topicstart beginnen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.