Toon posts:

[HTML/Css] Table procentueel max width

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is een beetje moeilijk te omschrijven van wat ik bedoel, dus het is ook moeilijk te zoeken hiervoor. Misschien dat een van jullie de juiste term of het probleem kent.

Ik ben op dit moment bezig met mijn portfolio site en stuit op een klein probleempje. Ik wil wil veel content naast elkaar in de maintable omdat dat mooier oogt op hogere resoluties, maar ik wil wel een beetje ademruimte aan de rechterkant houden. Dit is heel makkelijk te doen als ik width 80% ofzo opgeef, maar het probleem is dan weer dat de site er niet uit ziet op 800x600, daar moet het gewoon 100% zijn. Ik dacht zelf dat ik een soort spacer er tussen kon zetten, maar dan krijg je van die scrollbalken op de bodem en dat is ook niet de bedoeling.

Met andere woorden, is het mogelijk om een tabel bij resoluties van minimaal 1024x768 een width van 80% te pakken en daaronder gewoon 100%?
En dan (aangezien het mijn portfolio site betreft) wel een manier die werkt in iexplorer, netscape, opera en macexplorer.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Javascript kan dat uitlezen en aanpassen :)

Verwijderd

Topicstarter
zmn schreef op 21 januari 2004 @ 13:54:
Javascript kan dat uitlezen en aanpassen :)
Wow dat was een snelle reactie :)
Ik zal eens zoeken naar zo'n javascriptje (ik ben zelf niet zo'n js held). Maar is zo'n scriptje over het algemeen een beetje universeel met de huidige browsers? Of zou er een betere html/css oplossing ergens rondhangen?