ik weet niet zeker of deze in PMG of in DOC moet, dus als de mods hem overzetten als ze het er niet mee eens zijn....
Ik heb gisterenavond samen met mn vader mn wc (zelfbouw) geinstalleerd, de wc is niet lek en deed het gewoon goed zoals in de tests hiervoor buiten de kast.
De wc helemaal geinstalleerd, dwz mobo losgehaald, bouten door gaten naast het socket, mobo weer met een paar schroeven vast, blokje erop, aangesloten op pomp en rad.
Maar nu wilde ik na getest te hebben of hij niet lekte (wat niet het geval was
)
het gaan proberen, dus pomp aan, ff lucht uit het systeem gehaald en een tijdje (half uurtje) laten pompen. Geen lekken, flow bleef goed stabiel.
Ik wilde dus mn comp opstarten, ik druk de knop in en alles gaat aan
. Maar normaal piept hij na 3 seconden ofzo maar nu kwam er geen piep en viel de pc weer uit, na een seconde of 3. De fans komen op gang, cd drive spint, daarna valt het systeem uit. Ik denk, voeding probleem, dus ff alle molexen nagelopen en de voeding zelf uitgeblazen, de pomp is niet op de voeding aangesloten dus kan het niet zijn
. Bios gereset (voor de zekerheid) en weer geprobeerd, zelfde verhaal
Mijn voeding is een no-name 350 watt.
Mogelijke fouten:
-er zit toch een molex niet goed (denk het niet)
-het is nodig om alle bouten van het mobo vast te schroeven
-mn voeding heeft het op de een of andere manier begeven.
Wat denken jullie dat hier de oorzaak van is??
Want ik vind het een erg raar probleem
Ik heb gisterenavond samen met mn vader mn wc (zelfbouw) geinstalleerd, de wc is niet lek en deed het gewoon goed zoals in de tests hiervoor buiten de kast.
De wc helemaal geinstalleerd, dwz mobo losgehaald, bouten door gaten naast het socket, mobo weer met een paar schroeven vast, blokje erop, aangesloten op pomp en rad.
Maar nu wilde ik na getest te hebben of hij niet lekte (wat niet het geval was
het gaan proberen, dus pomp aan, ff lucht uit het systeem gehaald en een tijdje (half uurtje) laten pompen. Geen lekken, flow bleef goed stabiel.
Ik wilde dus mn comp opstarten, ik druk de knop in en alles gaat aan
Mijn voeding is een no-name 350 watt.
Mogelijke fouten:
-er zit toch een molex niet goed (denk het niet)
-het is nodig om alle bouten van het mobo vast te schroeven
-mn voeding heeft het op de een of andere manier begeven.
Wat denken jullie dat hier de oorzaak van is??
Want ik vind het een erg raar probleem
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0