[FlashFXP] problemen met @homedrive

Pagina: 1
Acties:

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Topicstarter
Weer een probleem met @home, sinds jaar en dag gebruik ik FlashFXP, een programma wat simpel in gebruik is en tenminste wel alle hoofdletters van bestandsnamen omzet in kleine letters als ik dat wil. Dit in verband met automatisch aangemaakte verwijzingen in de html bestanden.

Vandaag is officieel de homedrive in gebruik genomen. Lekker handig omdat je zelfs met je gewone windows verkenner je bestanden kunt uploaden (wel tig keer je wachtwoord opgeven), maar FlashFXP krijgt geen verbinding. Hij geeft een time-out aan voor de verbinding.

-Ligt dit aan @home of aan de software?
-Zijn er meer proggies die wel de volledige naam (ook DOS-naam) aanpassen naar kleine letters (zo'n hulp proggie zelf werkte indertijd niet... Ik zoek de naam nog op)?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je @home al gemailed of gebeld om te vragen of dit zo hoort? Wellicht hebben ze poort 21 met de ftp gewoon uitgezet nu, of wil men iedereen over op homedrive :)

• TheKeeper

TheKeeper

Topicstarter
Ze hebben hun webspace omgezet naar Homedrive, dus iedereen MOET over. De oude ftp-site werkt niet meer.
En heb jij al eens een @home medewerker aan de telefoon gehad...
bellen werkt niet.

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
beetje zinlose topic,
"Belangrijke Webspace wijzigingen
Voorheen waren alle bestanden die je op jouw Webspace plaatste, voor iedereen zichtbaar. Bij Webspace 2.0 kun je ook gebruik maken van een privé map, je Homedrive. De Homedrive kan alleen worden bekeken met behulp van je gebruikersnaam en wachtwoord. Het publieke deel van Webspace wordt Website genoemd."

"De belangrijkste Webspace wijzigingen per 21 januari zijn:
Je kunt gebruik maken van een privé map, je Homedrive,
Je krijgt de beschikking over 25MB ruimte, dat automatisch en flexibel wordt gedeeld door het aantal (maximaal vijf) Webspace accounts,
Als je gebruik maakt van Windows 98, 2000 of XP dan kun je via Windows Explorer je Webspace bereiken,
Je kunt je Website toevoegen aan een index van websites gemaakt door @Home abonnees,
Er is een nieuw upload adres voor FTP."

"Ga naar Webspace voor meer informatie"
(dus check start.home.nl even)

[ Voor 3% gewijzigd door BlackLion op 21-01-2004 13:52 ]

• TheKeeper

TheKeeper

Topicstarter
BlackLion87 schreef op 21 januari 2004 @ 13:52:
beetje zinlose topic,
"Belangrijke Webspace wijzigingen
Voorheen waren alle bestanden die je op jouw Webspace plaatste, voor iedereen zichtbaar. Bij Webspace 2.0 kun je ook gebruik maken van een privé map, je Homedrive. De Homedrive kan alleen worden bekeken met behulp van je gebruikersnaam en wachtwoord. Het publieke deel van Webspace wordt Website genoemd."

"De belangrijkste Webspace wijzigingen per 21 januari zijn:
Je kunt gebruik maken van een privé map, je Homedrive,
Je krijgt de beschikking over 25MB ruimte, dat automatisch en flexibel wordt gedeeld door het aantal (maximaal vijf) Webspace accounts,
Als je gebruik maakt van Windows 98, 2000 of XP dan kun je via Windows Explorer je Webspace bereiken,
Je kunt je Website toevoegen aan een index van websites gemaakt door @Home abonnees,
Er is een nieuw upload adres voor FTP."

"Ga naar Webspace voor meer informatie"
(dus check start.home.nl even)
Dat heb ik dus wel gedaan.... Het probleem is dus dat FlashFXP geen verbinding wil maken met dat nieuwe ftp adres

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:16

Ryceck

Constants and Variables

TheKeeper schreef op 21 januari 2004 @ 13:58:
[...]

Dat heb ik dus wel gedaan.... Het probleem is dus dat FlashFXP geen verbinding wil maken met dat nieuwe ftp adres
Goh... ook al eens een ander ftp-programma geprobeerd?
Je gaat me namelijk niet vertellen dat iedere ftp-client werkt en Ffxp niet, het maakt namelijk allemaal gebruik van hetzelfde protocol.
Dit meenemend kom ik tot een van de volgende conclusies:
-Jij doet iets verkeerd :)
-@Home maakt er een teringzooi van (heel erg aannemelijk geef ik toe)
-Je hebt het verkeerde adres :)

Niet flamend bedoeld, maar probeer eens wat meer dan alleen FFxp om uit te sluiten waar het allemaal niet aan ligt, je laat het nu overkomen alsof @Home aan de andere kant de grote rode "FlashFXP is Banned"-knop heeft ingerost...
Trust me de eerste ISP die applicaties aan de kant van de klanten kan blokkeren moet nog opgericht worden... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 21-01-2004 14:25 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-08 08:53
ik gebruik CuteFTP Pro, en kan dus ook geen contact krijgen met mijn homedrive, alleen maar web based....dan lukt het wel, maar direct via FTP....no way....(vooralsnog)

Verwijderd

Zet passive mode eens aan/uit.
Uitzetten deed het voor mij iig.

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-08 08:53
yep...idd....dat werkt! bedankt!
Pagina: 1