Toon posts:

Win2k3 server wilt niet updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een windows 2003 server staan en iedere keer als ik windows update start kan hij de updates wel vinden, maar wil hij ze niet downloaden.
Dit zelfde geld voor Norton antivirus Corporate Edition.

Als ik de beveiligings instellingen van internet explorer op medium zet dan wil hij wel werken met windows update.
Maar deze zet hij na elke reboot en als ik een nieuw explorer scherm opstart, weer automatisch op high.
Hoe zorg ik er voor dat deze instellingen blijven staan?

Ik heb al gezocht op windows 2003 server + windows update. Maar mijn antwoord zat er niet tussen.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

default wordt security stuk geinstalleerd op een windows 2003 server dit kun je via add/remove software windows components verwijderen. Of je zoekt op www.microsoft.com/technet hoe je het kan configureren. Het is in ieder geval policy based dat het herladen wordt.

Je kunt bij Control Panel > Add/Remove Programs > Windows Components > Internet security (klik op details) nu kun je members of administrtive group uitvinken. Klik dan op OK. nu gaat de server de boel herconfigureren. Nu hebben alleen niet members van administrtive group nog last van Enhanced security in IE. Hopelijk brengt dit jou tot wat jij wenst (PS: dit stond gewoon in de help)

[ Voor 43% gewijzigd door mutsje op 21-01-2004 14:23 ]