Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
nieuws: Pentium 4 Extreme Edition 3,4GHz duikt op in prijslijsten
Maar het is niet echt een zielig prijskaartje nee
maar het lijkt me sterk dat alternate deze nu al uit voorraad kan leveren
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Deze processor icm een brute casemod en H20 levert je een eyecatcher op LAN's.
Natuurlijk pakt elke nadenkende tweaker een 2.4C....
voor dat geld haal ik me liever iets anders.
heb eigenlijk maar 2 vragen.
bestaat dat ding echt?
en hoeveel verbruikt hij of warmte wat je maar wilt.
Verwijderd
Athlon 64 is LIEF
Alleen straalt hij niet zoveel warmte uit als mijn oudere Athlon XP
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 14:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Daar heb je nu ook zo veel aan..aan een 64-bitterVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:32:
Tjah ik denk dat je beter af bent met een 64bitter, de 3400+ met 1 mb cache. Die kost minder dan de helft van die intel. Vroeger konden ze dit wel maken, maar nu is dit bedrag wel erg extreem. Ben benieuwd naar de performance, maar je kunt er dus wel 2x een 64bitter voor halen.
Het grootste voordeel van deze processoren zijn dat ze gebaseerd zijn op het huidige 32 bits principe en je er dus ook prima mee kan werken als een 'normale' cpu. Echter zijn er natuurlijk al 64bits Linux versies en is de WinXP- AMD64 editie ook onderweg. Dus jouw post is een beetje onzinVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:49:
[...]
Daar heb je nu ook zo veel aan..aan een 64-bitter
@TS Ik zou overigens nooit 999 euro voor een processor uitgeven, daar kan je namelijk een hele pc van bouwen
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
Intel zei zelf vorige maand dat ze de die versie voorlopig niet zouden maken, dus lijkt het me sterk dat alternate ze kan hebben.
Verwijderd
Nee die pakt een AthlonVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:14:
Ik vind het een geil processortje!
Deze processor icm een brute casemod en H20 levert je een eyecatcher op LAN's.
Natuurlijk pakt elke nadenkende tweaker een 2.4C....