Welke browser poll en de moderaties.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Het gaat om de reacties in de laatste poll. De reacties daarin staan allemaal vrij hoog terwijl ze elkaar allemaal herhalen. Er wordt bijvoorbeeld 4x herhaald waarom een tweaker geen IE mag gebruiken (en terecht :+), maar om nou elke keer een +3/+4 te geven is wat overdreven. Aangezien ik in die draad al gereageerd heb kan ik geen moderaties meer uitvoeren, dus als jullie even willen kijken, graag :>

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Nog drie PM's gedaan, verder vond ik wel dat ie er redelijk bij stond. :)

Aangezien ik een 404 kreeg moet ik even de linkjes uit de DSP gaan zoeken. :/

Dat is één
en twee
en drie

:X

[ Voor 47% gewijzigd door KeX op 24-01-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meuh?

ik snap niet dat mijn reactie (en drie) ook behoort bij bovengenoemde klachten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 00:05:
Meuh?

ik snap niet dat mijn reactie (en drie) ook behoort bij bovengenoemde klachten
Ach, 't is niet echt een klacht natuurlijk. Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd om de reacties te modereren naar de waarde van hun bijdrage met betrekking tot het onderwerp. Een poll als deze kán aanleiding zijn tot heel interessante verhandelingen en discussies over de verschillen tussen browsers. Als daar heel informatieve dingen bijzitten, dan zijn die wel een +3 of een +4 score waard. Een vraag over hoe je precies de poll moet invullen is niet echt een reden om 'te klagen' maar het is natuurlijk niet een reactie die mensen (ook als ze hun prefs zo instellen dat ze minimaal +3 reacties zien) koste wat kost moeten zien. Daar ligt 'm een beetje het verschil... :)

Jouw reactie valt dus eerder onder...
+1: Het niveau voor de opmerkingen die niet per sé gemaakt hoeven te worden, maar die geen zonde van jouw leestijd zijn. Een redelijk eenvoudige vraag, een opmerking die enige informatie draagt etc.
... dan onder...
+3: De hele behulpzame antwoorden op vragen of aanstippen van onduidelijkheden met bijbehorende uitleg. Mogelijke ongenoemde toepassingen of eigenaardigheden, hele interessante vragen die gesteld worden. Een aanvullende verzameling links of ontbrekende informatie zou op dit niveau thuis moeten horen. Een (beargumenteerd) betoogje over voor en tegen hoort ook op +3.
... zoals onze eigen TMF-FAQ dat probeert duidelijk te maken. :)

Het feit dat je een iets lagere score toebedeeld krijgt is dus geen straf, maar meer een correctie op het feit dat niet iedereen altijd modereert volgens de 'regeltjes' zoals ze hierboven staan. :)

[offtopic]
/me Rennie, die linkjes in de TMF-FAQ zijn dood! Ze geven een heel stomme melding dat die urrels niet meer bestaan sinds Topix het veld moest ruimen. :D Heb je een oude versie teruggezet en ga je dat nog fixen? Of mag KeX dat klusje opknappen? :P

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.