[MSN] messenger kan niet inloggen

Pagina: 1
Acties:

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
ik kan met mijn account niet meer inloggen dit heb ik als sinds een week.

en ik krijg deze vage error : signing in to .net messenger service failes because the service is temporarily unavailable. please try again later. 0x80004005

met mijn andere accaunt kan ik er zo op ik heb het al op andere pc's geprobeerd en verschillende msn messenger versies maar ik blijf maar die error krijgen
ik heb microsoft gemailt. wel 2x en dan maile ze je een stom iets terug met probeer dit, dit ze antwoorden met een standaard iets. maar dat werkt niet

heeft iemand dit al een eerder gehad ? hoe los ik dit op ?

ik wil zeker mijn lijst met contactpersonen nog hebben of terug halen zodat ik ze als het echt zou moeten in een nieuw account weer allemaal kan toevoegen

ik heb echt al vanalles lope zoek maar ik kom er echt niet uit :?

[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 08-04-2018 14:52 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:41
kan je nog wel inloggen op de hotmail site ???

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
ja gek genoeg kan ik dat wel

Verwijderd

zoeken kan ook geen kwaad he !
http://www.computing.net/...wwboard/forum/153815.html
/edit:
http://www.askmarvin.ca/f...topic=636&st=0&#entry3064
En dit:
http://www.google.nl/sear...n&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8

:/

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 14:49 ]

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
ik zeg toch dat ik met ander acaunt zo wel kan inloggen

en als ik met skneo bij iemand anders probeer wil hij ook niet
ik heb al gereinstalled ect andere pc's dus die eerste link heb ik niks aaan met die 2e kom ik ook niet verder .......

[ Voor 34% gewijzigd door BruceLee op 21-01-2004 15:52 ]

Verwijderd

ik heb exact hetzelfde probleem, diverse pc's, diverse MSN versies sinds donderdag ochtend.

Is er al een oplossing?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 17:53

CAP-Team

XBL: CAPTeam

een kameraad van mij kan sinds gistermiddag niet meer inloggen, zowel met trillian als met msn niet.. en ik kan er wel gewoon op.. vaag :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:11

momania

iPhone 30! Bam!

Ik had het laatst ook dat ik niet meer kon inloggen.. heb toen zo'n pasword reset gedaan via de msn site en daarna werkte het allemaal gewoon weer..

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Ik heb momenteel hetzelfde probleem.
Met men ene account @thagroov.be raak ik dus niet meer op MSN zelf, ik kan me wel nog aanmelden op sites met het Passport van Microsoft en ook op hotmail.
Hbeh et op verschillende PC's geprobeerd, maar die account wil niet lukken.
Met een @hotmail.com account lukt het dan wel weer..
Ik heb dan MSN eens verwijderd en oudere versies geinstalleerd, en zo vrijwel elke versie geprobeerd, maar noch steeds werkt niks ..
Ik heb zelfs andere software zoals Gain of Trillian gebruikt, maar ook daar kan ik er niet op.
Verscheidene mails naar MSN Support en microsoft gezonden en tot nu toe nog steeds geen reacties.

Ik zoek me er suf op maar vind geen antwoord hierop.
Hopelijk komen we via dit topic tot een antwoord.

edit:

Het valt me trouwens op dat ik via deze link niet kan inloggen op men passport: http://login.passport-ppe.net/uilogin.srf?id=10
Terwijl ik dat via www.msn.com bvb wel kan :s
Ik dacht eraan om via die link men paswoord opnieuw te laten verzenden, maar daar kan ik niet eens meer inloggen.
Zelfs met mijn hotmail adres die wel werkt op msn kan ik er niet mee inloggen.
Hmz, wat is hier aan de hand? :'(

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 20:07 ]

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 08:32

Hmail

Doet ook maar wat.

Nou, heel vreemd hoor, ik heb een probleem wat er mee te maken heeft maar wat niet hetzelfde is. Ik zit hier achter een pc met Windows XP aangemeld met het gast-account. Als ik op de normale manier me aan wil melden op msn, krijg ik de wizard ".NET Passport" Na wat Next-klikken moet ik naam en wachtwoord invoeren. Echter, hij komt steeds weer terug met het wachtwoord geselecteerd, is dat omdat het wachtwoord niet goed is? In ieder geval, op de site van Hotmail kan ik me wel aanmelden, en ik heb alle opties die er staan geprobeerd: Wachtwoord wijzigen, controleren of het .NET Passport nog wel geldig is... geen enkel resultaat :?

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Verwijderd

Argh, enorm irriterend, kan nu nog steeds niet op msn en van de support mailen ze maar niet terug :(

Verwijderd

momania schreef op 24 januari 2004 @ 19:21:
Ik had het laatst ook dat ik niet meer kon inloggen.. heb toen zo'n pasword reset gedaan via de msn site en daarna werkte het allemaal gewoon weer..
Zelfs na een reset lukt het nog steeds niet :(

edit:

Ik weet niet of het door die reset komt of niet, MSN heeft in ieder geval nog geen mailtje teruggezonden, maar nu kan ik wel weer inloggen!
Kan ook zijn dat vanaf maandag hun servers het weer doen :P
Hij werkt iig weer en ik ben blij :+
Werkt hij bij jullie ook?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 06:38 . Reden: Hij werkt weer!! ]

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 08:32

Hmail

Doet ook maar wat.

Bij mij werkt het iig weer prima, snap niet waarom het eerder niet kon, maar goed, laat ik de schuld maar bij Microsoft neerleggen >:)

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Verwijderd

Hmail schreef op 26 januari 2004 @ 10:43:
Bij mij werkt het iig weer prima, snap niet waarom het eerder niet kon, maar goed, laat ik de schuld maar bij Microsoft neerleggen >:)
Ben momenteel aan het mailen met mensen van MSN Support in de hoop om er wat wijzer uit te komen.
Uit hun eerste mailtje lijkt het net of ik met een stelletje randdebielen mail. Maar ja, maybe is het procedure :p
Wie weet komt het nog te boven waar het echte probleem lag/ligt :D
Pagina: 1