Toon posts:

Nexus AXP-3200 of Zalman CNPS7000A AlCu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het moment een Coolermaster AERO 7+ op m'n AMD 2800+ zitten maar ik word niet goed van het lawaai dat hij maakt terwijl dit volgens reviews een stille cooler zou zijn :(
Om die fout niet nog een keer te maken door uit te gaan van reviews zou ik graag willen weten wat voor "STILLE" CPU cooler jullie in dit geval zouden aanschaffen.
Ik zit nu dus te denken aan een Nexus AXP-3200 of een Zalman CNPS7000A AlCu.

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11-2025
Nou, ik kan je 1 ding vertellen. Die Zalman hoor je absoluut niet als ie op laag voltage draait. Hij blijft dan overigens wel uitstekend koelen. Die Nexus ken ik zelf niet, maar over de Zalman ben ik uitermate tevreden!!!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:33

Wimo.

Shake and Bake!

Maakt de 7+ ook zo'n herrie als je hem maar op 30% zet?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:36
Thermaltake Vulcano 9+

Is regelbaar doormiddel van een potmeter (meegeleverd).

Op de laagste stand is ie best stil :)

Verwijderd

Topicstarter
Wimo. schreef op 21 januari 2004 @ 12:21:
Maakt de 7+ ook zo'n herrie als je hem maar op 30% zet?
Yep, ik heb hem altijd rond de 30% staan. Als ik hem voluit zet dan lijkt het of m'n kast gaat opstijgen.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 12:32:
[...]

Yep, ik heb hem altijd rond de 30% staan. Als ik hem voluit zet dan lijkt het of m'n kast gaat opstijgen.
Hmm.. en als je nou de koeler eraf haalt ..en gewoon een 120mm fan oid monteerd. Blijft altijd goedkoper dan zo zalman

Verwijderd

Topicstarter
Wimo. schreef op 21 januari 2004 @ 12:47:
[...]

Hmm.. en als je nou de koeler eraf haalt ..en gewoon een 120mm fan oid monteerd. Blijft altijd goedkoper dan zo zalman
Zou hij dan nog voldoende koelen? Ik weet niet hoeveel toeren zo'n standaard fan draait.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Probeer het zou ik zeggen. De heatsink zelf is nog goed zat. Haal voorzichtig de Turbine ( ;) ) eraf en kijk of je met creatief-knippen-en-plakken een 80/120mm fan kan monteren
Pagina: 1