[IE6.0]Springt terug naar oude 'bezoektijden'

Pagina: 1
Acties:

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
Ik ontdek net een heel wazig probleem met IE6.0

Gisterenavond heb ik op GoT gezeten. Net startte ik IE weer en ging naar GoT en zag tot mijn verbazing dat de als laatst geplaatste posts rond 23:00 schommelden. Gisteren was ik rond die tijd voor het laatst op GoT. Een refresh geeft de huidige tijden weer. Als ik een willekeurig topic open en vervolgens klik ik weer op de GoT-link bovenaan de pagina dan staan daar weer vrolijk de tijden van gisterenavond. Wat kan dit zijn?

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel, want het is lastig te omschrijven.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ook al een keer ctrl-F5 gedaan?

Check je cache instellingen even in de internet options. Leeg deze cache evt. ook even (als de settings aanpassen niet helpt, meteen leeghalen is misschien symptoombestrijding ;) ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:59

crisp

Devver

Pixelated

cache? proxy?

check ook in je prefs of 304-Headers uit staat - IE kan daar niet mee overweg

[ Voor 78% gewijzigd door crisp op 21-01-2004 10:57 ]

Intentionally left blank

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
F_J_K schreef op 21 januari 2004 @ 10:51:
Ook al een keer ctrl-F5 gedaan?
Yep en dan staan de goed tijden er. Echter wanneer ik weer terug kom op diezelfde pagina, dan staan de tijden van gisterenavond er weer :?
Check je cache instellingen even in de internet options. Leeg deze cache evt. ook even (als de settings aanpassen niet helpt, meteen leeghalen is misschien symptoombestrijding ;) ).
Ik heb hem al op verversen bij het laden van iedere pagina gezet. Geschiedenis gewist en temp. files geleegd. Nu lijkt het opgelost, maar we zullen zien wat er verder gebeurt.
crisp schreef op 21 januari 2004 @ 10:51:
cache? proxy?

check ook in je prefs of 304-Headers uit staat - IE kan daar niet mee overweg
Proxy server stond aan, had ik al uitgezet. Dat was geen oplossing.

Waar kan ik 304-headers uitzetten? Heb in Internetopties gekeken, maar kan het niet vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door jagermeister op 21-01-2004 11:08 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:59

crisp

Devver

Pixelated

304-headers zijn een GoT-pref, die kan je hier uitzetten ;)

Intentionally left blank

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Dat IE niet goed met 304 omgaat wist ik niet :o Maar zie de prefs van GoT.
edit:

Kssst crisp, reageer es niet zo snel :P

En het lijkt misschien opgelost omdat er geen plaats meer is waar de oude pagina vandaan kan worden gehaald nu je cache leeg is en proxy uit staat.

Dat naast de 304: dat de proxy server aan stond zal het ook wel eens kunnen zijn al had je dat even kunnen/moeten zeggen bij de topicstart, vrij relevant ;)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 21-01-2004 11:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
@Crisp: 304 stond al uit. Volgens mij staat alles gewoon nog default :)
F_J_K schreef op 21 januari 2004 @ 11:18:
Dat IE niet goed met 304 omgaat wist ik niet :o Maar zie de prefs van GoT.
edit:

Kssst crisp, reageer es niet zo snel :P

En het lijkt misschien opgelost omdat er geen plaats meer is waar de oude pagina vandaan kan worden gehaald nu je cache leeg is en proxy uit staat.

Dat naast de 304: dat de proxy server aan stond zal het ook wel eens kunnen zijn al had je dat even kunnen/moeten zeggen bij de topicstart, vrij relevant ;)
Tja..volgens mij is het nu opgelost. Hij blijft verversen als ik weer terugkom na een bezoek. Echter mijn map met tijdelijke bestanden zat zeer vol aangezien het verwijderen wel even duurde. Toch raar aangezien mijn systeem net een week of 3 draait.

Tja dat van die proxy was 1 van de eerste dingen die ik checkte, maar dat was de oplossing niet dus had ik het ook niet vermeldt.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

IE heeft (had? Geen idee of daar een patch voor is uitgekomen) de vervelende eigenschap wat moeilijk te doen als je een te grote, volle, cache hebt. Ik ben een groot Firebird fan maar voor de ene keer dat ik IE moet gebruiken zet m'n IE cache dan ook nooit te groot (en de standaard x% van de capaciteit is veel te groot).

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
F_J_K schreef op 21 januari 2004 @ 11:38:
IE heeft (had? Geen idee of daar een patch voor is uitgekomen) de vervelende eigenschap wat moeilijk te doen als je een te grote, volle, cache hebt. Ik ben een groot Firebird fan maar voor de ene keer dat ik IE moet gebruiken zet m'n IE cache dan ook nooit te groot (en de standaard x% van de capaciteit is veel te groot).
Ok thanks... Ik ga hem meteen ff verkleinen! :)

EDIT: van 598MB terug gebracht naar 350... Voldoende?

[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 21-01-2004 11:49 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Ik heb 20 of zo (maar gebruik het bijna alleen voor windowsupdate en officeupdate), of 350 klein genoeg is: geen idee, merk je vanzelf :P

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
F_J_K schreef op 21 januari 2004 @ 12:19:
Ik heb 20 of zo (maar gebruik het bijna alleen voor windowsupdate en officeupdate), of 350 klein genoeg is: geen idee, merk je vanzelf :P
Okidoki.. Bedankt voor de hulp!! :)

Pagina: 1