Toon posts:

[XP] folder Uninstall Information*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp draaien.
Na een aantal windows updates is de folder C:\Program Files\Uninstall Information behoorlijk gegroeid. Ik vraag me eigenlijk af of ik die folder zomaar kan leegmaken ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat je zelf ook wel kan raden is dat hier alle informatie in staat om deze zaken te uninstallen. Het lijkt me dan ook niet verstandig deze zomaar leeg te gooien. Je kunt natuurlijk een restorepoint maken en het toch gewoon proberen; dan kun je nog terug in geval van nood.

Overigens kun je ook eens aan een grotere hdd denken als je let op een paar honderd Mb die je windows install groeit :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nee - die folder moet je niet wissen - je krijgt dan veel software niet goed meer ge-deinstalleerd, en dat gaat je op de langere termijn alleen maar in de weg zitten :)

Verder pas ik je topic titel even aan zodat het os tussen vierkante haakjes staat - probeer hier voortaan zelf op te letten :)

[ Voor 28% gewijzigd door elevator op 21-01-2004 11:57 ]