[NT] FAQ een beetje kapot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:14

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
ACM heeft nu zo'n leuk verhaaltje gemaakt als je een oude link hebt (zie quote), maar nu is de NT FAQ stuk. Bijna de hele lijst met veel gestelde vragen maakt nog gebruik van showtopic.php ipv /list_messages/...
Zou dit aangepast kunnen worden? Je "springt" nu namelijk niet meer naar het goeie gedeelte...
Deze url die je gebruikt is reeds in juni 2002 in ongebruik geraakt, tijdens de overgang van Topix naar React. Tot 19 januari 2004 werd je met een url als deze url ongemerkt doorverwezen naar de goede. Om te voorkomen dat men nog langer de foute urls gebruikt wordt dat niet meer gedaan. Het topic dat je zocht kan je vinden via deze link
offtopic:
En dit is/was toevallig ook weer een goed voorbeeld van zo'n doorlopende quote in Mozilla (Firebird). Naja, zo nu en dan heb ik dat dus, zal es een screenie maken...

[ Voor 24% gewijzigd door Beekforel op 21-01-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39

darkrain

Moderator Discord / TFV & AWM

Geniet

offtopic:
die quote loopt bij mij niet door, en ik gebruik firebird 0.7

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:14

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

crisp

Devver

Pixelated

Beekforel schreef op 21 januari 2004 @ 10:25:
offtopic:
En dit is/was toevallig ook weer een goed voorbeeld van zo'n doorlopende quote in Mozilla (Firebird). Naja, zo nu en dan heb ik dat dus, zal es een screenie maken...
offtopic:
Dat is een bekende Moz/FB-bug waar wij niets tegen kunnen doen; die hoef je dus niet te melden..

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Maar mocht je een subforum sticky tegenkomen die niet in die SeM staat dan horen wij het graag. Ik had vannacht nl. na 38 fora de mainfaq checken niet echt zin meer om ook de andere sticky's na te lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of: mailen aan [modnaam] .at. tweakers .punt. net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:53

ripexx

bibs

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 10:39:
:)

Maar mocht je een subforum sticky tegenkomen die niet in die SeM staat dan horen wij het graag. Ik had vannacht nl. na 38 fora de mainfaq checken niet echt zin meer om ook de andere sticky's na te lopen ;)
Ik heb even de sticky's en faq's van NT doorlopen, de volgende faq's hebben nog een aantal verkeerde verwijzingen:
Het Grote Poortmappingsverhaal
Hoe deel ik Internet ?
Alcatel Speedtouch 510 FAQ
(Static) routing tutorial

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even de sticky's en faq's van NT doorlopen, de volgende faq's hebben nog een aantal verkeerde verwijzingen:
Het Grote Poortmappingsverhaal
Hoe deel ik Internet ?
Alcatel Speedtouch 510 FAQ
[s](Static) routing tutorial[/s]
In SeM ook even onder de aandacht gebracht ;)
dank voor je moeite :)

edit: aldaar ook enkele oplossingen gepost ;)

edit2:
Subfora waarvan de sticky's nu kloppen mbt "showtopic.php":
- PMG, VB, OM, CME, DOC, FG, AV, GT, OH, NT, SG

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netwerken is helemaal up-to-date als het goed is, met zeer grote dank aan onze euss :*
Pagina: 1