BIOS?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Topicstarter
Hoi
ik heb mijn Prolink/Pixelview fx5900LE versie geflashed met de leadtek bios naar een 5950ultra. De boot en post sceen, alles netjes. (leuke POST screen hebben die leadtek bios)windows laden gaat goed. maar dan tijdens de logon screen, zwart beeld met gekleurde blokjes erdoor. ik zie de mouse pointer wel. Dit is allemaal leuk en wel, maar ik zou tog liever hebben, dat ik mijn logon scherm weer krijg. Ik krijg dit alleen na het installeren van de driver. ik heb verschillende geprobeerd, geen van alle doet het. Zou RivaTuner wat ermee te maken hebben? En heeft er iemand een bios voor mij van een 5950Ultra die het wel doet??

BvD

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Verwijderd

er is hier een topic van gemaakt
er word wel verzocht voordat je een topic opend ff de search te gebruiken!?

Flashen 5900 naar 5950 Ultra !
hie ris het topic stel deze vraag daar meer die weten het vast wel. ;)

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Topicstarter
JA, MAAR ALS NIEMAND MEER OP DIE TOPIC KIJKT, HEB IK ER WIENIG AAN.

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-07 18:06

Ryceck

Constants and Variables

vigilante888 schreef op 21 januari 2004 @ 10:54:
JA, MAAR ALS NIEMAND MEER OP DIE TOPIC KIJKT, HEB IK ER WIENIG AAN.
Een slotje op een zelf geopend topic waar je gelijk in begint te schreeuwen zal ook niet echt bevordelijk zijn voor de hulp die mensen bieden :Z
Verder is flashen van dit soort zaken altijd link e.d. enz. enz. :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

vigilante888: Het is nergens voor nodig om op die manier te reageren, bovendien zijn de topics die Bosmonster hierboven linkt prima bruikbaar voor je probleem. Evenwel is dit topic een tweaker onwaardig, vandaar dat deze dicht gaat :/

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.