Toon posts:

fouten op pagina (IE 6.0)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

ik een klein vervelend probleempje met Internet Explorer 6.0 SP1.
ALs ik de tweakers homepage probeer te laden krijg een "pagina met fouten" waarbij de hele layout verkeerd is en vele onderdelen weg zijn (zoals bijv Got, nieuws etc). Ik heb al gebrobeerd Java opnieuw te installeren, echter andere pagina's die zwaar op java werken doen het wel goed. Verder nog door de faq gebladerd en uiteraard de microsoft site bekeken. Het aparte is dat de computer van mijn vader op precies dezelfde instellingen tweakers wel goed weergeeft.
Normaal gesproken zou een systeemherstel wel helpen maar laat het nou eens zo zijn dat er geen herstelpunten zijn |:(.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:59

crisp

Devver

Pixelated

javascript != java
Heb je al geprobeerd met Ctrl-F5 te herladen, of je cache leeg te gooien?

Intentionally left blank

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Bedoel je het geweldige 'fout in script op pagina' popupje van IE? Zet eens 'disable script debugging' aan dan :)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, bedankt voor de tips (zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren :) ). De belangrijkste pagina van allen doet het weer.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Zou ik mogen informeren welke van de twee tips het nou deed? Dat is met name handig voor als iemand dit topic via de search zou vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
De clear cache deed het em. Eerst even van de java site de nieuwste virtual machine gedownload (had een oude plugin voor de site TAS site van de TU Delft met geen control panel) en daarna pagina weer opnieuw geladen en het eureka gevoel was er :).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 10:43:
De clear cache deed het em. Eerst even van de java site de nieuwste virtual machine gedownload (had een oude plugin voor de site TAS site van de TU Delft met geen control panel) en daarna pagina weer opnieuw geladen en het eureka gevoel was er :).
Ik kan het niet laten nog even te benadrukken dat het installeren van java hier niets mee te maken heeft. Zoals crisp al opmerkt; java is niet gelijk aan javascript (heeft zelfs niets met elkaar te maken) :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1