Hoi,
Mijn PC:
Chaintech KT400 moederboard,
AMD Athlon 2400 xp processor,
1G interngeheugen
Asus v8460 agp kaart
80 gig seagate HD
Ik heb nogal wat geexperimeteerd met drivers voor de Asus v8460 kaart.
Ik draai nu op nieuwste nvidia drivers, maar heb eigenlijk, zelf na al dat geexperimenteer geen goed beeld of het nu optimaal is.
met 3dmark2001 haal ik een score van 9800, ik lees dat er 12000 gehaald zou moeten kunnen worden. Nu dat lukt mij echt niet.
Ik vind de metingen ook niet echt stabiel er zitten soms verschillen van 1000 in, ook als ik de 3dmark01 test achter elkaar herhaal, zonder instellingen te wijzigen.
In flight simulator 2004 haal ik met een druk bebouwde aarde ca. 20 FPS maar het beeld schokt echter wel. Ik snap dat niet helemaal.
Heeft iemand hier ervaring met de v8460 en welke drivers werken het best?
Loe
Mijn PC:
Chaintech KT400 moederboard,
AMD Athlon 2400 xp processor,
1G interngeheugen
Asus v8460 agp kaart
80 gig seagate HD
Ik heb nogal wat geexperimeteerd met drivers voor de Asus v8460 kaart.
Ik draai nu op nieuwste nvidia drivers, maar heb eigenlijk, zelf na al dat geexperimenteer geen goed beeld of het nu optimaal is.
met 3dmark2001 haal ik een score van 9800, ik lees dat er 12000 gehaald zou moeten kunnen worden. Nu dat lukt mij echt niet.
Ik vind de metingen ook niet echt stabiel er zitten soms verschillen van 1000 in, ook als ik de 3dmark01 test achter elkaar herhaal, zonder instellingen te wijzigen.
In flight simulator 2004 haal ik met een druk bebouwde aarde ca. 20 FPS maar het beeld schokt echter wel. Ik snap dat niet helemaal.
Heeft iemand hier ervaring met de v8460 en welke drivers werken het best?
Loe