Asus GeForce FX5600 256mb

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Vossie1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 11:50
Deze kaart bezit ik nu, maar ik denk dat ik over 4 a 5 maanden niet meer mee kan met deze kaart.
Het is misschien al wat vroeg om te vragen, maar wat voor kaart zal ik dan aanschaffen?
GeForce FX5900 series of ATI Radeon 9700/9800 series?

Verwijderd

Ik denk dat je er nog wel even mee vooruit kan hoor. Ik kan alle nieuwe spellen op de hoogste resolutie zonder problemen spelen met mijn kaart (Ti4200). Wellicht is het verstandiger om naar een geheugen upgrade of processor upgrade uit te kijken...

• Vossie1
Ow, dat is allemaal gebeurd.
Ik heb juist een nieuwe PC gekocht, maar m'n oude videokaart mee genomen.
Want die planken zijn net zo prijzig als die processoren en ZOVEEL geld had ik op dat moment niet. :P
Er zit nu dus een AMD Athlon 2700+ in die loopt op 2324mhz (166x14 ipv 166x13) :P
Geheugen is misschien ook wel wat verouderd, want dat is 512 mb DDR 2700 ofzoiets... :+

• Vossie1
Maar ik denk ook wel dat ik nog wel ff mee kan (4 a 5 maanden), maar als ik nu dus FIFA 2004 en NFS Underground in 1024x768 draai schokt hij soms gewoon! En daar wil ik van af, want als je kaart het niet helemaal aankan, veroorzaakt dat echt een hoop speelsnelheids vermindering.
Bal passen enzo.... 8)

Verwijderd

Heb je het al geprobeerd met nieuwe drivers of wellicht een overclock progje voor je videokaart? Ik krijg de indruk dat je op een of andere manier het volledige potentieel van je videokaart gebruikt...

NFSU speel ik probleemloos op 1280... Heb je directX 9.0 geinstalleerd? Nogmaals, ik heb een Ti4200 met AGP8x (<-- ondersteund je mobo dat en staat het aan (in de bios)?)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 10:30 ]

Verwijderd

ja de Fx is nie egt DE TOP van nvidia,.en ik denk ook dat deze kaart het niet al te lang volhoud.
wel een 1 jaar ofzo,. maar dan kun je de spellen nie meer op high resolution spelen.
ik zou dan{volgend jaar} voor de Radeon 9800{pro} gaan,.die kosten dan een stuk minder en zijn tog nog snel genoeg.of je koopt dan een top of the art kaart van 300 euri,.waarmee je zker 2a3 jaar de spellen op high resolution kan spelen. ;)

• Vossie1
Asus A7N8X-X heb ik en AGP8x staat aan.
Ik heb hem niet overklokt of iets nee. Ik weet niet wat het is, het werkt gewoon goed. Zal dus wel een ander worden binnen 4 a 5 maanden! :)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:08
Als je echt een kaart wilt aanschaffen die nog een hele lange tijd mee kan moet je denk ik toch maar eens naar een radeon 9800 pro kijken, ik heb vrijdag een hercules 9800 pro gekocht en ik heb absoluut geen spijt van mijn 400 uitgegeven eurootjes. FX 5900 Ultra is natuurlijk ook leuk, ik ben alleen ATI fan :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 10:00:
Ik denk dat je er nog wel even mee vooruit kan hoor. Ik kan alle nieuwe spellen op de hoogste resolutie zonder problemen spelen met mijn kaart (Ti4200). Wellicht is het verstandiger om naar een geheugen upgrade of processor upgrade uit te kijken...
dat vind ik knap..

meeste spellen draaien kut ( < 80fps ) op mijn systeem.. geen AA geen AF

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Uitzoeken voor over 4 maanden is gekkenwerk. Nog niet bekend wat er dan tegen welke prijzen leverbaar is.

Niet echt nuttig topic dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.