Toon posts:

iemand ervaring met deze site http://www.ninc.co.uk

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ooit via deze site iets besteld.
het gaat via het paypal betaal systeem.
De prijzen zijn echt minder als de helft!!
Alleen ik vertrouw het niet helemaal...
Kan iemand mij ervan overtuigen?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Waar is dit forum voor bedoeld?

In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met de frontpage van Tweakers.net te maken heeft. Including, but not limited to; nieuws, meuktracker, reviews, vergeten passwords en galleries. Ook kun je hier terecht als je illegale of irritante reacties tegenkomt op de frontpage. Kortom: voor bijna alle dingen die je onder de aandacht van de frontpagecrew wil brengen. Er zijn maar een paar uitzonderingen (Moderaties en Buyers Zone), zie daarvoor de volgende vraag.
Lijkt mij dat je verkeerd zit. Moet (lijkt mij) eerder in:

Internet & Telefonie url=http://www.tweakers.net/shopsurvey]ShopSurvey[/]

Zelf geen ervaring met deze site, maar als het via PayPal werkt, is het meestal wel te vertrouwen.

Owkee het is een nederlands talige site, met een Engels webadres en gelocaliseerd ergens in Spanje :| Lijkt mij verstandiger hier voorbij te gaan :P

En zelfs een Athlon 64 voor de leuke prijs van € 180,- :P Kan nooit goed zijn

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 21-01-2004 10:04 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Dit is niet echt de plaats om daarover te discussieren - daarvoor hebben we de ShopSurvey :). De prijzen zijn inderdaad idioot laag, maar aangezien ze op die site bijvoorbeeld niet melden of dat al dan niet inclusief BTW is en of je nog kans loopt op importheffingen of zo, vertrouw ik het niet direct. Ook garantie is niet echt handig, als ze zelf al melden dat ze gaan stoppen. Anyway, dat is allemaal voor in de ShopSurvey :).

edit:

Zie ook Kent iemand de pc-zaak Ninc Computers? - daar is men ook niet bepaald overtuigd :).

[ Voor 13% gewijzigd door odysseus op 21-01-2004 10:03 ]

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

ze hebben het domein in november geregistreerd, niemand op google of shop survey kent ze en ze geven aan dat hun prijzen laag zijn omdat ze er mee gaan stoppen (op zich best snel om te stoppen dus), ze zitten gevestigd in Spanje, ze hosten in Groot Brittanië en ze leveren in Nederland

en ze kunnen niet overweg met hoofdletters:
Wij hebben voor Paypal gekozen omdat zij veiligheid voor
Beide partijen bieden.
Wekt een beetje de suggestie dat de site snel in elkaar is gezet zonder daar professioneel mee om te gaan.

Overigens linken ze wel echt naar paypal, en gebruiken ze niet de bug van ie om je te laten denken dat ze naar paypal linken.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 10:17 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dit forum is niet bedoeld om over winkels/sites te discussieren, zie de FAQ en de post van odysseus hierboven :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.