Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Laptop in Duitsland kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met het kopen van een Laptop in Duitsland?

Ik zag online dat mediamarkt in Duitsland hele leuke aanbiedingen had, maar hoe zit het met de garantie, kun je hiervoor in Nederland terecht?

Zitten er duitse toetsenborden op of zijn dit gewoon engelse/US toetsenborden?, BIOS in het duits?
Het OS is natuurlijk gewoon te vervangen.

vriendelijk bedankt voor jullie reacties, :)

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ga er maar vanuit dat het toetsenbord een duitse indeling heeft, garantie weet ik niet zeker, maar het kan goed zijn dat je garantie dan in Duitsland looppt. Lijkt me eigenlijk wel logische. Bios in hoogstwaarschijnlijk ook Duits, Duitse software, Duitse CD-rom, alles is Duits.
In Nederland hebben ze er een handje van om er engelstalige software bji te leveren, Duitsers hebben meestal alles in de eigen taal.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer je op Toshiba.de kijkt kun je een 3D app. bekijken van het model dat ik op het oog heb, en daar zat wel een gewoon US toetsenboord op, vandaar dat ik begon te twijfelen.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 21:58

EXX

EXtended eXchange

Ooit eens een IBM PS/2 laptop gekocht bij de Mediamarkt in Herzogenrath. Die had alles in het Duits: manuals, keyboard, bios, DOS en Win 3.0.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Voor dit soort vragen is Buyers Zone niet bedoeld. Zie: Buyers Zone FAQ

Kijk voor ervaringen aangaande specifieke shops in de Shop Surveys. Daar staan meerdere Duitse shops. :)
Dit Topic gaat echter dicht.

Dit topic is gesloten.