Toon posts:

Muis kmippert, MX 700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb sinds eind zomer vorig jaar een logitech cordless desktop MX.
En heb er altijd veel plezier van gehad.

Nu kennen alle bezitters van de MX 700 muis het rode lampje bovenop wel.
Ik ook :Y)
Dat lampje gaat dus knipperen als de batterij leegraakt.

Dat gebeurde mij gisteren dus ook, dus ik zet de muis in de oplader maar nu ging dat ding niet gewoon groen knipperen om aan te geven dat hij opgeladen werd maar heel snel rood knipperen.

Iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen?

Of is het accu'tje naar de jachtvelden vertrokken?? :(

Verwijderd

Accu's er al uitgehaald en omgewisseld van positie?

Verwijderd

Klinkt als batterijen die AF zijn, probeer ze eens ff anders om er in te zetten,

al hij het heel even langer uit houdt, ff nieuwe batt's kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover lijkt het batterijen om te wisselen te werken.

Iig bedankt.

Echter stel dat ik nieuwe batterijen / accu's moet kopen.

Welke?

Want gewone penlite's gaan er niet in.

Verwijderd

Zijn de contactpuntjes van de accu schoon? misschien kan de muis gewoon niet goed contact maken met het basisstation. Kijk ook even of het basisstation stofvrij is.

Verwijderd

Let op wat er op de batt's staat

Ni-CD

of

Ni-MH - > wanneer deze er in zitten let op het amperage doe nooit VEEL hoger wandt dan zal de lader ze niet laden!!!

Gooi er geen andere batterijen in tenzij anders in je beschrijving is aangegeven!.

Welke?

Want gewone penlite's gaan er niet in.

Qua formaat of werken ze niet, let er op dat een Niet oplaadbare batterij per cel 1,5Volt is en een oplaadbare cel 1,2Volt is!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 08:25 ]

• DaaNium
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 11:02

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

dat heb ik ook wel vaker.. dan zit de muis gewoon niet goed (genoeg) in de houder.
even eruit pakken er weer opnieuw erin zitten (eventueel 'n beetje aandrukken)

veel succes :)

PS: het sneller knipperen is trouwens dat de batteryen nóg verder leeg zijn ;)

[ Voor 20% gewijzigd door DaaNium op 21-01-2004 08:26 ]

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik heb er ook problemen mee. Als mijn muis leeg is en ik zet ze in de cradle dan begint het optisch ledje zeer snel te pinken.
En dan moet ik de muis beter in de cradle duwen omdat de lader geen contact maakt.

Verwijderd

Echter stel dat ik nieuwe batterijen / accu's moet kopen.
Conrad.nl etc. er zijn duizenden soorten te koop uit boeken die dikker zijn dan menig telefoonboek. Dan zul je wel wat meer info over de huidige accu's moeten hebben, want bij een acculeverancier aankomen met "ik wil Logitech muis accu's" zegt hem verder ook weinig. Die wil gegevens zoals: maten (mm), spanning (Volt), capaciteit (mAh/h), soort (NiMh/NiCd e.d.) etc...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 08:43 ]

Verwijderd

ik heb de mx 700 ook sinds de HCC 2002 maar hij doet het nog perfect ik ken dit wel ik heb ut soms ook wle. wat je dan moet doen is netals rooie licht uit geknippert is op dwe lader zetten want het lijkt dat ie dan geen contact wil maken wat ook het geval kan zijn is dat de contact punten in de lader/of/muis smerig zijn en dat ie geen contact maakt dus dan moet je daar ff overheen vegen met je hand en dan zal die het wl weer doen!!
Pagina: 1