Ik heb op Schijf1 30GB en die is opgedeeld in een 4 tal partities.
Men belangrijkste C: schijf (enkel voor het OS) had ik in het begin 5GB gegeven en nu kom ik soms toch wat tekort.
Daarmee dacht ik, laten we met partition magic, 2Gig vanop een partitie met nog 9Gig vrij, die verzetten naar de C:
Dus ik heb eerst die 2Gig losgemaakt, en daarna moest ie die 2Gig verplaatsen, voor alle partities zetten en zo kon ie dan aan C:
Ik bots echter op de volgende errors:
* Error 1611: Bad system file name, File 9 (48)
* Error 1611: Bad system file name, File 11 (45)
En dat op partitie E:
Kom ik weer in windows en zegt ie nieuwe apparaten geinstalleerd, wilt u rebooten.
Doe ik domweg ja, en na reboot zie ik dat mijn partitie 'verdwenen'/ontoegankelijk is.
Via partition magic zie ik hem wel nog. Maar ik kan dus de data erop niet bekijken, noch veranderen.
Ik heb Google doorzocht, en de hulp pages en support van PowerQuest, maar heb maar 1 soortgelijk probleem gevonden, maar in dat geval kon die persoon wel nog op die partitie, wat ik dus niet meer kan.
De GoT search leverde ook geen resultaten rond deze error op.
Weet iemand dus soms wat te doen?
Hoe kan ik die E: partitie terug krijgen en dan zo zoeken achter die bestanden.
Vermoedelijk zijn het bestanden met UTF-8 characters aangezien PM het daar moeilijk mee heeft.
Alvast bedankt!
Men belangrijkste C: schijf (enkel voor het OS) had ik in het begin 5GB gegeven en nu kom ik soms toch wat tekort.
Daarmee dacht ik, laten we met partition magic, 2Gig vanop een partitie met nog 9Gig vrij, die verzetten naar de C:
Dus ik heb eerst die 2Gig losgemaakt, en daarna moest ie die 2Gig verplaatsen, voor alle partities zetten en zo kon ie dan aan C:
Ik bots echter op de volgende errors:
* Error 1611: Bad system file name, File 9 (48)
* Error 1611: Bad system file name, File 11 (45)
En dat op partitie E:
Kom ik weer in windows en zegt ie nieuwe apparaten geinstalleerd, wilt u rebooten.
Doe ik domweg ja, en na reboot zie ik dat mijn partitie 'verdwenen'/ontoegankelijk is.
Via partition magic zie ik hem wel nog. Maar ik kan dus de data erop niet bekijken, noch veranderen.
Ik heb Google doorzocht, en de hulp pages en support van PowerQuest, maar heb maar 1 soortgelijk probleem gevonden, maar in dat geval kon die persoon wel nog op die partitie, wat ik dus niet meer kan.
De GoT search leverde ook geen resultaten rond deze error op.
Weet iemand dus soms wat te doen?
Hoe kan ik die E: partitie terug krijgen en dan zo zoeken achter die bestanden.
Vermoedelijk zijn het bestanden met UTF-8 characters aangezien PM het daar moeilijk mee heeft.
Alvast bedankt!
edit:
Heb reeds een manier gevonden om toch in die schijf te raken.
Via ComputerBeheer heb ik de partienaam kunnen wijzigen en dan een andere Schijfletter toegekend.
Nu eens proberen die bestanden te vinden die niet verplaatst kunnen worden.
Heb reeds een manier gevonden om toch in die schijf te raken.
Via ComputerBeheer heb ik de partienaam kunnen wijzigen en dan een andere Schijfletter toegekend.
Nu eens proberen die bestanden te vinden die niet verplaatst kunnen worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 08:00 ]