Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met dit ding? (De Yopy 3700)

Afbeeldingslocatie: http://www.fmf.nl/~orion/yopy.png

Hij staat in de Computer Totaal van deze maand (februari) en daar zijn ze er behoorlijk lovend over.
Ik ben op zoek naar een PDA met uitbreidingsfunctionaliteit en als het even kan Linux voor mijn developer werk, en dit ziet er zo op het eerste gezicht uit als de perfecte kandidaat. Het enige dat mij nog enigsinds terughoudend maakt is de hoge prijs, E499,- en het feit dat het van een vrij onbekend bedrijf komt.

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik weet alleen dat deze er al een tijdje is dus ik zou niet zo 123 denken dat he bedrijf morgen niet meer bestaat. Is zover ik weet ook de enigste die officieel op linux draait. Dus als het jouw vooral daarom gaat zit er weinig anders op.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik niet veel keus heb qua Linux PDAs, veel andere types kan je het wel onofficieel op draaien maar ik heb natuurlijk (ook uit principele redenen) liever iets van een bedrijf dat Linux zelf support.

Dat het de enige is is trouwens niet het geval, er is ook nog de Sharp Zaurus.

Maar ik vroeg me gewoon af of er mensen hier zijn die al zo'n ding hebben, en er wat over kunnen vertellen (is hij een beetje robuust, snel, handig in gebruik of missen er belangrijke features), voordat ik zo'n redelijk groot bedrag investeer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 02:35 ]

Verwijderd

mja vanmiddag toevallig over zitten lezen online

hij ziet er erg gaaf uit

maar hij is wel erg dik.. en zwaar
dat vind ik toch wel een bezwaar
en vermoed dat als je er een navigator achtig iets op wil hebben.. je flink mag bijbetalen

yopy heeft overigens ook een eigen website waarop je oko software kan downloaden
mooie flitsende site ook

maar het apparaat zelf.. tja ik had er tot vandaag eigenlijk niet echt van gehoord.

Verwijderd

"DE" Linux pda bij uitstek is imo de SHARP Zaurus SL-C860, maar dat is natuurlijk subjectief. De Yopy is natuurlijk een mooie PDA, maar ik denk dat Zaurus ondertussen meer ervaring heeft met Linux pda's.