Ik wil mijn router/switch configuratie gaan bekijken.
maar hoe kom ik daar ?
ik heb trouwens een ark soho met 8 poorten.
maar hoe kom ik daar ?
ik heb trouwens een ark soho met 8 poorten.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 01:39 ]
Wie weet staat DHCP gewoon nog aan in de router, en zie je vanzelf bij ipconfig zijn adres... gewoon kwestie van wat meer proberen. (en anders druk je reset knopje in en gaat ie zowiezo op DHCP)Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 01:37:
en die weet ik niet omdat ik de router heb gekregen. miss iemand die dezelfde heeft ?
{signature}
staat ook aan.Voutloos schreef op 21 januari 2004 @ 01:39:
[...]
Wie weet staat DHCP gewoon nog aan in de router, en zie je vanzelf bij ipconfig zijn adres... gewoon kwestie van wat meer proberen. (en anders druk je reset knopje in en gaat ie zowiezo op DHCP)
1. je vraagt aan de persoon van wie je de router hebt gekregen hoe hij erin kwam.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 01:37:
en die weet ik niet omdat ik de router heb gekregen. miss iemand die dezelfde heeft ?
hoe kan ik daar achter komen ?
[ Voor 18% gewijzigd door job op 21-01-2004 01:47 ]
Surf voor de gekke jen eens naar het de server van wie je je IP-lease hebt gekregenVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 01:43:
[...]
<knip>
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 10.0.0.138
</knip>
[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 21-01-2004 01:47 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
ja das weer zoiets vaags dan kom ik in de config van mijn alcatel speedtouch modemRobIII schreef op 21 januari 2004 @ 01:45:
[...]
Surf voor de gekke jen eens naar het de server van wie je je IP-lease hebt gekregen
[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 21-01-2004 01:48 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 21-01-2004 02:02 ]
Over mij
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Ark soho IS108RobIII schreef op 21 januari 2004 @ 02:00:
Alleen je switch? Het ging toch over een router? Heb je een typenummer voor ons?
En probeer je zelf ook nog iets of blijf je hier gewoon IPConfig zooi dumpen? Denk zelf eens mee, dat wordt hier van je verwacht.
Heb je 't ding al ge-reset (als dat mogelijk is)? Want zo te zien staat er geen DHCP aan. En heb je uberhaupt link op dat ding?
Die is de goede site van ark.
zou kunnen maar er is wel een nieuwe firmware voor die toch op de 1 of andere manier erin gezet moet wordenNecrobic schreef op 21 januari 2004 @ 02:03:
en misschien is het niet eens een managable switch kan ook nog
Hmmm... Mijn chinees is nogal roestigFlexx schreef op 21 januari 2004 @ 02:06:
[...]
Die is de goede site van ark.
http://www.ark.com.hk/
Schijnt dat er geen engelse is.
We hebben het (als het goed is (toch TS?)) over een router...Necrobic schreef op 21 januari 2004 @ 02:03:
en misschien is het niet eens een managable switch kan ook nog
En hoe kom je aan die firmware dan?Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 02:07:
[...]
zou kunnen maar er is wel een nieuwe firmware voor die toch op de 1 of andere manier erin gezet moet worden
[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 21-01-2004 02:12 ]
Over mij
jep dat is emOccy74 schreef op 21 januari 2004 @ 02:11:
Ziet hij er toevallig zo uit?
[afbeelding]
Zoja dan zou je misschien hier wel een manual kunnen vinden.
Net zoals met die pc-chips moederborden dus van een tijd terug, andere sticker erop en verkopen maar onder tig verschillende merknamenVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 02:14:
[...]
jep dat is em
ff areader downloaden en kijken of ik daarmee verder kom, iig bedankt voor de reactie tot nu toe
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
http://www.cameo.com.tw/products/html/router/is-108p%2B.htmRobIII schreef op 21 januari 2004 @ 02:11:
[...]
Hmmm... Mijn chinees is nogal roestig(Fijn overigens dat ze er wel een "English" knopje neer zetten dat vervolgens niks doet)...
* RobIII zegt altijd maar zo: goedkoop is duurkoopEn da's niet om te zeiken of flamen, maar met een 3Com was je dit nooit gebeurd. En dan spreek ik natuurlijk alleen voor mezelf...
[...]
We hebben het (als het goed is (toch TS?)) over een router...
[...]
En hoe kom je aan die firmware dan?
[ Voor 10% gewijzigd door b-gone op 21-01-2004 02:24 ]
Het is een router met een ingebouwde switch
Over mij
haha
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi