Ik heb hier dus een creative jukebox 3 20 GB. Hij is van mijn vader, nu ging hij de firmware flashen en toen wilde ie dus nie opstarten. In plaats van dat hij m naar creative stuurde of probeerde in de 'rescue mode' te komen, heeft hij m open geschroefd en het batterijtje (knoopcell geloof ik) wat erin zit losgewrikt.
Nu heb ik het batterijtje weer terug gesoldeerd en hoopte ik hem opnieuw te flashen en zo weer aan de praat te krijgen, maar helaas...
batterijtje zit naar mijn idee goed, en als ik de USB aansluit, herkent windows een nieuw apparaat (je hoort ook t toontje van windows) maar kan niet connecten. Nieuwe firmware erop gaat dus ook niet omdat windows m dan eerst moet herkennen...
Ik hoop dat jullie ideeen hebben, waardoor ik m misschien nog kan redden !
Alle hulp is welkom
Nu heb ik het batterijtje weer terug gesoldeerd en hoopte ik hem opnieuw te flashen en zo weer aan de praat te krijgen, maar helaas...
batterijtje zit naar mijn idee goed, en als ik de USB aansluit, herkent windows een nieuw apparaat (je hoort ook t toontje van windows) maar kan niet connecten. Nieuwe firmware erop gaat dus ook niet omdat windows m dan eerst moet herkennen...
Ik hoop dat jullie ideeen hebben, waardoor ik m misschien nog kan redden !
Alle hulp is welkom