Girotel Online probleem

Pagina: 1
Acties:

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 13:58
Na altijd gewoon gebruik te hebben gemaakt van Girotel werkt het sinds een week niet meer. Als ik nu probeer in te loggen krijg ik alleen de volgende foutmelding.
Erg vervelend. Ik heb geen adkillers of iets dergelijks, alleen een popupkiller maar dat kan de oorzaak niet zijn.
Heeft iemand hetzelfde probleem (gehad) en heeft hier een oplossing voor?

PVOutput: VO18

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Even voor de duidelijkheid; werkt het ook niet nadat je gewoon doet wat er op die pagina beschreven staat? Kortom, heb je 't ding uit je hostfile gehaald? En op welke URL probeer je in te loggen?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Het lijkt er gewoon op dat je een verouderde snelkoppeling gebruikt.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Of dat je zoals de pagina aangeeft in je windows mappen een hostfile hebt staan met het oude ip er nog in...

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Welk adres gebruik je dan om in te loggen?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn conclusie: Postbank heeft een nieuwe FP, wat linkjes vernieuwd en Girotel is altijd al om 23:00 dichtgegaan.

edit:
Ja, ik weet ook niet waarom ik vannacht actief was ;) Mooi dat het gelukt is.

[ Voor 36% gewijzigd door Voutloos op 21-01-2004 12:21 ]

{signature}

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 13:58
Wow wat een activity zo laat nog, uiteraard ben ik niet zo stom om niet even te proberen wat er staat. Foutmelding krijg ik ook overdag dus met het sluiten om 11 uur heeft het ook niets te maken. Maar kom er net achter dat ik een host file over het hoofd gezien had :X na het verwijderen van de link krijg ik gelukkig weer de vertrouwde foutmelding dat ze gesloten zijn (kl*tepostbank). Maar toch bedankt voor de reply's.

PVOutput: VO18

Pagina: 1