Toon posts:

Themas veranderen in een T68I

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de msi bluetooth module en de nodige windows drivers ervoor. Maar ik kan de themaas niet goed doorsturen. Backgrounds en screensavers gaan wel gewoon perfect alleen die hele thema dat lukt niet. Krijg dan alles in het wit. Iemand enig idee welke software ik heb best kan gebruiken voor een hele thema.

Bvd

Verwijderd

http://www.clubsonyericsson.com/ _/-\o_

Ga hier eens kijken, daar kun je genoeg software vinden voor SE phonez. 8)
Welke software gebruik je ??

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
de mobile fone monitor van SE
en dan de software van msi bluetooth (mobilet)

Verwijderd

Hmm, ja dat kan wel zijn dat hij het niet doet. Heb je al de website gekeken van club sony ericsson ???? Daarmee MOET het lukken. Daarmee is het mij namelijk ook me gelukt. Probeer alle downloads voor de t68 die met thema's te maken hebben.

Greetz })

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dus nog steeds alleen witte themaas door. Bluetooth werkt perfect zelfs pc control alleen me themaas .... please waarom lukt het niet. Alle porten staat open.
Gebruik theme creator 3 pro. En ik stuur me themas door via me rechtermuisknop en dan versturen naar bluetooth en dan set68i. Maar de thema blijft wit. Sendfile 2.0.8 werkt niet zegt telkens no connection phone terwijl me msi bluetooth module gewoon werkt en goed is geinstalleerd. Help :P

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Werken de thema's zelf wel goed dan? Probeer eens een voorgeconfigureerd thema.

Verwijderd

Topicstarter
Tis alleen precies die thema die het niet doet de andere wel. GRRRRR

Verwijderd

Kun je me die theme doormailen naar svensation1980@hotmail.com en dan zal ik hem wel uit proberen op mijn t68. Kijken of die het wel doet. Heb je IRDA al geprobeerd of die het daar wel mee doet. Anders ligt het toch echt in de theme :'( .

Greetz

Sven 8)7

Modbreak:
Het is niet nodig om onder iedere post greetz en je naam te zetten... zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 27% gewijzigd door Korakal op 25-01-2004 19:05 ]

Verwijderd

Ik heb terug gemailed met me conclusie :'(

Greetz

WAS HET NIET GROOT GENOEG HIERBOVEN?
ik vroeg dus om niet onder iedere post 'greetz' en je naam te zetten :X

[ Voor 61% gewijzigd door Korakal op 26-01-2004 11:42 ]

Pagina: 1