Toon posts:

[outlook]Verschillende handtekeningen werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sinds kort outlook 2003 en ik zit met een raar probleem waar ik geen antwoord op kan vinden.

Ik heb diverse E-mail accounts aangemaakt en voor elke account een aparte handtekening gemaakt.
De handtekeningen zijn gemaakt voor elk account, echter nu komt het probleem.

Zodra ik op nieuw bericht klik wordt de handtekening geplaatst die bij het default account hoort, maar verander je het account wordt niet de handteking mee aangepast wat bij dat account hoort.

De vraag is nu, hoe stel je in dat outlook altijd de handtekening automatisch mee veranderd als je ook het account veranderd?

Verwijderd

Dit wil ik ook weten, exact hetzelfde probleem.

Verwijderd

Hier moeten toch meer mensen last van hebben? Ja dit is een kick :P

Verwijderd

Wat zullen we nou beleven? Altijd een antwoord hier gekregen nu niet??

Verwijderd

*kick*

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2004 @ 00:03:
[...]
De vraag is nu, hoe stel je in dat outlook altijd de handtekening automatisch mee veranderd als je ook het account veranderd?
Afaik: *niet*. Outlook kent geen bookmarks en kan dus ook een geplaatste handtekening niet veranderen. Twee oplossingen: zet het autamatisch invoegen af en plaats de handtekening met het handje, óf gebruik word als maileditor. Word kent namelijk wel bookmarks en kan de handtekening dus wel vervangen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Niesje schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:06:
[...]

Afaik: *niet*. Outlook kent geen bookmarks en kan dus ook een geplaatste handtekening niet veranderen. Twee oplossingen: zet het autamatisch invoegen af en plaats de handtekening met het handje, óf gebruik word als maileditor. Word kent namelijk wel bookmarks en kan de handtekening dus wel vervangen.
Bedankt, voor je reactie. Ik heb alleen beide eidotrs gebruikt en ik ondervind steeds dezelfde problemen. Heb je een linkje o.i.d. Ik kan hier namelijk niets over vinden.
Pagina: 1