Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Topicreport op speciale gesloten topics

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Lijkt me wel handig als het mogelijk is ook eentopicreport te kunnen hebben op bijv. een FAQ. Zo hoeft er niet voor iedere fout in een FAQ of een andere sticky een nieuw topic geopend te worden....ik zie nl reelmatig op/aanmerkingen op de FAQ in LA en SM voorbij komen.
Zal dan denk ik wel zo moeten zijn dat per topic bepaald kan worden of een topicreport nog mogelijk is wanneer het gesloten wordt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

crisp

Devver

Pixelated

buiten dat het technisch volgens mij niet mogelijk is lijkt mij TR daar niet het meest geschikt voor. Je zou kunnen kijken of er een "algemeen FAQ-toevoegingen" topic bestaat in het forum, en anders vragen of er zo'n topic mag komen :)

Intentionally left blank

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Imo, kan je het best de mod van die faq mailen, want die moet het er uiteindelijk inzetten (Ook Terr bijvoorbeeld ;))

{signature}

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hier is in LA ook een discussie over geweest ooit: Topic report bij een sticky

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
offtopic:
crisp... Je nick... :X Wat mis ik uit Area51? :o 8)7

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

crisp

Devver

Pixelated

Osiris schreef op 21 januari 2004 @ 01:43:
offtopic:
crisp... Je nick... :X Wat mis ik uit Area51? :o 8)7
ik heet gewoon crisp hoor ;)

maar goed; ik denk niet dat we hier een optie voor gaan maken, en anders rakel je maar dat LA topic op... :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.