Toon posts:

[SC4RH] WinXP start nieuw op!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoTTer's

Heb een klein probleem. Sinds kort bezit ik een nieuwe Moederbord en een nieuw processor [AMD Athlon 2800+)

Als ik SimCity 4 en SimCity 4 Rush Hour installeer, heeft de computer nog geen problemen. Maar probeer ik Sim City op te starten krijg ik eerst het Maxis logo'tje te zien en de intro. Daarna gaat het mis. Zodra ik de regio zie loopt de computer vast en restart ie automatisch [blaauw scherm].

Start de computer nieuw op dan krijg ik deze foutmelding te zien
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1632.jpg

Wat is hier het probleem van? Heb de Mobo drivers en mijn Radeon 9600Pro nieuw geupdate en mocht niet baten. En wele catalysator ik beschik weet ik niet. Want zie het nergens staan.

Please help me :)

Mvgr

BMWM3 / Jeffrey

Verwijderd

Is dit probleem niet hetzelfde als in Alle spellen crashen!?? Ook al was het daar opgelost

In ieder geval: Heb je al op Google gezocht, of in de support database van EA/Maxis? In WOS kan je uitvinden wat de betekenis is van de blauwe schermen (Windows XP en 2000 BSOD guide), want met die error kunnen wij helemaal niets. Het is een standaard Windows XP error waar niemand ooit wat aan heeft.

Het vinden van het versienummer van je Catalyst drivers kan je op meerdere plekken vinden. Een beetje Tweaker weet dat wel uit te vogelen... dat is echt basiskennis :)

Kortom: Ik doe je topic dicht omdat we hier eigenlijk niets mee kunnen... als wat beter gezocht hebt, en het lukt je echt niet, dan mag je wat mij betreft weer een nieuw topic openen met duidelijkere informatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 00:01 ]

Dit topic is gesloten.