Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[myreact] kan laatste pushmessage niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
zeer low priority :)

Bij myreact heb je een "deel" voor de pushmessages. Nou had ik er op een gegeven moment 3 staan. Die wilde ik verwijderen. Bij 2 daarvan stond er netjes een rood kruisje, maar de laatste kan ik niet verwijderen. De enige knop die bij die PM zit is om het myreact profiel van degene die de PM heeft gestuurd te bekijken.

Dat is neem ik aan niet de bedoeling?

edit: dit was voor de upgrade trouwens ook al.

[ Voor 8% gewijzigd door Mike Jarod op 20-01-2004 23:28 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mods kunnen aangeven of een PM verborgen mag worden, die optie zal bij jouw bewuste PM wel uitstaan dan :).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
Laatste pushmessage alsin de oudste pushmessage die je hebt? Pushmessages zijn pas sinds een wat nieuwere React versie te verbergen en alle PM's die daarvoor zijn verstuurd zijn dus niet te verbergen en zonder in de database te gaan wroeten was daar volgens mij niks aan te doen :)

The devil is in the details.

• Mike Jarod
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid: ik heb het niet over het + - icoontje om de posts in te klappen :)

En ik bedoel ook niet verbergen, maar verwijderen. Of bestaat er helemaal geen verwijder optie :? en is verbergen de enige die je hebt :? Ik zie ieg geen optie om alles weer uit te klappen, er staat en - (min).

Ook is het een PM van 19-12-2003.

[ Voor 63% gewijzigd door Mike Jarod op 20-01-2004 23:35 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
Mike Jarod schreef op 20 januari 2004 @ 23:31:
En ik bedoel ook niet verbergen, maar verwijderen. Of bestaat er helemaal geen verwijder optie :? en is verbergen de enige die je hebt :?
Als je de posts 'verwijdert' (op kruisje drukt dus) dan worden ze gewoon verborgen. Je kan ze als normale user niet weggooien. Daarom staat er bovenaan bij je Push Messages ook dit: Toon alle pushmessages / Zichtbare pushmessages :)

The devil is in the details.

• Mike Jarod
  • Niet online
Ik probeer je te volgen. Als ik op kruisje druk worden ze verborgen. Duidelijk. Waarom hadden maar 2 van de 3 pushmessages een kruisje? Er blijft er dus 1 over. Als ik ze kan verbergen kan ik ze toch ook wel weer te voorschijn toveren? Hoe? Ik zie nergens een optie oid. De tekst "Toon alle pushmessages / Zichtbare pushmessages" zie ik helemaal nergens staan, ook met CTRL-F gezocht in het geval ik scheel was.

Snap ik er nou geen bal van? Moet ik anders even een screenshot maken?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

als een mod heeft aangegeven bij het verzenden dat een PM niet verborgen mag worden, dan kan je die ook niet verbergen. Bij oude PM's komt het inderdaad ook voor dat die optie er niet is. Not a bug dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.