Toon posts:

kom zien in deze topic !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok

ik heb een Compaq pc , en ben met de mini tower naar de winkel weest en benne weer naar huus gaan en nu heb ik twee probleempies :
1- me beeldscherm verandert steeds van kleur
ik heb niet de monitor of speakers verschoven gewoon alleen de kast los gemaakt en later weer aangesloten
Zal er een draadje verkeerd/kapot zijn ,
of me videokaart, s3 trio 64v (zoiets)
naar ze grootje zijn ??
Daar bij Dynabyte hebben ze alleen de voeding losgemaakt en er uit gehaald om in de kast te kunnen kijken.
2- ik moet nu wel 5x me pc aan en uit doen voordat ie het doet , hij loopt steeds vast in het begin :( :(
dus waar dat aan ligt weet ik niet ...
verder weet ik niks meer wat nodig is om te vermelden ...
ik heb de topic hier geplaatst om dat dit niet alleen een monitor probleem is maaar ook iets algemeen !?! :) :)
BTW kan je ook normaal geheugen in compaq pc stoppen ? :)

bedankt :)

Verwijderd

Ik heb dit ook eens gehad, een nieuwe bios update was voldoende.
maar voor die vreemde kleuren heb ik geen oplossing

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
1. hmmz je moet je topic een normale naam geven is al vaker gezegd
2. ik heb zelf ook een monitor met dat probleem is te maken kost plusminus 100,- aan onderdelen, voor de mijne vind ik het niet waard omdat die al 15 jaar oud is en voor een server is het genoeg
3. dat van dat 5 keer aan uit zetten moet je mee terug gaan naar dynabyte

.

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Ik heb hier een Compaq Pressarium 4526 (intel 233 mmx) als linux server staan en daar zit welgeteld 1 (een) geheugen uitbreidingsslot in! Daar past een normale 32 MB sdram in. dus samen met de ingebouwde 16 MB kun je in deze compaq een flammend totaal van 48 MB geheugen hebben!! :( :(

Overigens zijn de minitowers zelf, van dit merk, ook kut, want de voeding zit bijzonder onhandig in het midden van de kast! :(

maar verder succes ermee :)

Verwijderd

Heel simpel: gewoon terug gaan. Daar hebben ze immers het begrip garantie voor uitgevonden. Het zal wel zeuren worden (dat wordt het altijd is mijn ervaring) maar gewoon je poot stijf houden. Zijn claimen toch de hardware-goden te zijn? Nou dan. Je zegt gewoon "ik weet nix, jullie wel, help mij" en dan zijn ze zo eigengeil geworden dat het een ere zaak voor ze wordt. Dat moet wel goedkomen.

Succes.

Verwijderd

Als je een compaq koopt betaal je volgens mij al snel 25% extra voor hun 'service' laat het hun maar lekker oplossen.

En geef je topic eens normale namen, dit is erg irritant.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Ik wou effe een link posten naar mijn bekende subjecttopic, maar de search doet t effe niet... :o

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

Koop:

een compaq 4526??? daar heb ik in een grijs verleden ook nog een tijdje mee gewerkt.
SJONGEJONGE wat een rotdingen zijn dat zeg

aanvulling: ik noemde het altijd mij compaq depressario

Verwijderd

Had ook een monitor (compaq) die van kleur verschiet. Kut dingen. heb em weggegeven aan mijn pa. (als je er gewoon op slaat schiet hij meestal weer terug(voor 10min)
Pagina: 1