ok
ik heb een Compaq pc , en ben met de mini tower naar de winkel weest en benne weer naar huus gaan en nu heb ik twee probleempies :
1- me beeldscherm verandert steeds van kleur
ik heb niet de monitor of speakers verschoven gewoon alleen de kast los gemaakt en later weer aangesloten
Zal er een draadje verkeerd/kapot zijn ,
of me videokaart, s3 trio 64v (zoiets)
naar ze grootje zijn ??
Daar bij Dynabyte hebben ze alleen de voeding losgemaakt en er uit gehaald om in de kast te kunnen kijken.
2- ik moet nu wel 5x me pc aan en uit doen voordat ie het doet , hij loopt steeds vast in het begin

dus waar dat aan ligt weet ik niet ...
verder weet ik niks meer wat nodig is om te vermelden ...
ik heb de topic hier geplaatst om dat dit niet alleen een monitor probleem is maaar ook iets algemeen !?!

BTW kan je ook normaal geheugen in compaq pc stoppen ?
bedankt
ik heb een Compaq pc , en ben met de mini tower naar de winkel weest en benne weer naar huus gaan en nu heb ik twee probleempies :
1- me beeldscherm verandert steeds van kleur
ik heb niet de monitor of speakers verschoven gewoon alleen de kast los gemaakt en later weer aangesloten
Zal er een draadje verkeerd/kapot zijn ,
of me videokaart, s3 trio 64v (zoiets)
naar ze grootje zijn ??
Daar bij Dynabyte hebben ze alleen de voeding losgemaakt en er uit gehaald om in de kast te kunnen kijken.
2- ik moet nu wel 5x me pc aan en uit doen voordat ie het doet , hij loopt steeds vast in het begin
dus waar dat aan ligt weet ik niet ...
verder weet ik niks meer wat nodig is om te vermelden ...
ik heb de topic hier geplaatst om dat dit niet alleen een monitor probleem is maaar ook iets algemeen !?!
BTW kan je ook normaal geheugen in compaq pc stoppen ?
bedankt